Juni-barn
Jag är inte sugen på mat, vill bara "småäta". Mackor, frukt, godis. Såå glad att jag fått tillbaka matlust nu efter all tid, hoppas ni andra hittar den med snart!
Jag är inte sugen på mat, vill bara "småäta". Mackor, frukt, godis. Såå glad att jag fått tillbaka matlust nu efter all tid, hoppas ni andra hittar den med snart!
jjohansson: teckande trygghansas gravidförsäkring förra gången från v.26 kommer göra det nu med, den är som sagt gratis och gäller till barnet är ett halvår sedan blir det en barnförsäkring där. Både sonen och vi är högst försäkrade i trygghansa, känns tryggt om man skulle behöva ligga inne eller så, då får man ju ersättning. Får det till och med när man ska ligga på bb :)
Dancia- vad jobbigt att du gått ner så mycket ändå! har du pratat med bm eller vad säger hon? kanske inte är något att göra.
Lilla lyckan- Grattis till pojken vad skönt att allt såg bra ut
Bebis buffar på som bara den nu, MEN jag är lite orolig, fick för någon timma sen sd var 3e minut och blev väldigt orolig. Fick inte tag på bm idag , får jag inte det imorgon blir det gyn akut i guess? Brukar inte noja annars men nu känns det sådär. Känns i alla fall bra att jag känner den lilla nu i magen, hoppas h*n mår bra bara
Jag får nog dagligen sparkar av sonen i magen, han är lite över året. Så hoppas inte heller de är någon fara :) bebisen sparkar ganska långt ner på mig, nästan så det är "kittligt" kanske därför jag är kissnödig så mkt på em/kvällarna? Nån mer som är det? igår kissade jag säkert en gång i halvtimmen.
Tror inte jag har UVI var hos bm lite snabbt i torsdags och lämnade prov men hon kunde inte se något där, skickades i alla fall iväg.. Så sammandragningarna beror antagligen inte på det, så får väl börja vila lite mer. Igår var en sån kväll igen jag tänkte ringa gyn men det gick över. Kan man ringa in akut även om de skulle gå över? känner att jag vill kolla de nästa gång så inget är påverkat. Har ju inte ens börjat jobba än hur ska de gå
Vad härligt för er som känner er snygga!! för visst väntar ni pojkar båda två? ;) kände mig också jätte snygg med sonen hela grav, men nu vill jag bara gömma mig inomhus! Inte för att jag blivit så stor än, bara gått upp 1 kg knappt tror jag. Men känner mig extremt ful och hjälper inte ens när jag fixat mig.. blä hoppas det vänder snart så man kan få tillbaka lite självförtroende
Känner mig mycket nere men kan ju bero på att jag varit förkyld mer eller mindre 2 månader. Har nu ont i bröstet mer än innan så idag blir det vc så får vi se vad de säger. Känner mig "småsjuk" hela tiden, skit jobbigt! Inte pigg och glad som man borde vara.. SD har lugnat sig har bara lite emellanåt så det känns ju bra i alla fall.
IdaElin0406: Jag längtar också sjukt mycket till att komma i form igen! Glad över att jag inte gått upp så mycket än heller så det blir lättare sen förhoppningsvis. Är också van att träna regelbundet och spela FOTBOLL , åh vad jag saknar det. kollade på en cup igår och jag blir nästan tårögd för att jag inte kan spela, ja jag är lite barnslig.. Allt som har med träning att göra är som bortblåst för mig och hoppas att man kan känna sig lite bättre snart så man kanske kan börja promenera i alla fall. Lider med dig som inte FÅR anstränga dig, måste kännas jätte jobbigt!
Hoppas inte man får för mycket förändringar i kroppen denna gång, förra gången ändrades bara brösten så det var ju inte så farligt..
Såå nu har jag gnällt av mig lite. RUL på onsdag som jag längtar
Jahapp då kom nästa symptom. Om det nu är ett gravsymtom, astma? Har i alla fall fått medicin som ska tas 5 ggr om dagen. Åh vill bara må bra ju!!
Gizmolarson: Åh vad spännande! vi kan verkligen inte bestämma oss om vi ska ta reda på det på onsdag eller inte.. Är ju så himla nyfiken haha