Juni-barn
Åh jag vill vara med i den här tråden också
Vecka sju just nu, beräknad den 2/6 och hoppas att det går vägen den här gången efter tidigare missfall.
Åh jag vill vara med i den här tråden också
Vecka sju just nu, beräknad den 2/6 och hoppas att det går vägen den här gången efter tidigare missfall.
Jag bor i Stockholm!
Har inskrivning 2/11 då är jag i v.10.
Här är en till frusen tjockis! Magen står rätt ut och jag huttrar hela tiden. Och jag dricker också mjölk i määängder...
Tips på hur man piggar upp sig när man är sådär trött så man knappt orkar andas? Eftersom jag inte får dricka nån red bull (dricker kanske 2-3 om dagen annars) och kaffe smakar konstigt vet jag inte vad jag ska pigga upp mig med. Socker funkar men jag har verkligen ingen lust att gå upp flera hundra kilon. (Det är typ så mycket socker jag skulle behöva)
Ussika: Det ärfaktiskt ingen dålig ide. (även om det är det absolut tråkigaste förslagen av alla när man är sådär trött ) Problemet är mitt jobb, med de tider jag har så är det mörkt när jag är ledig så den där magiska solen ser jag inte så mycket av. Men jag tvingar ut mig själv på minst en långpromenad i veckan och då går jag i en och enhalvtimme ungefär.
Och jag hällde i mig en såndär froosh smoothie och blev alldeles pigg av all frukt. Tyvärr håller ju inte effekten så länge men det är alltid nåt!
Oj vad jag har sovit dåligt inatt. Har drömt mardrömmar och vaknat hela tiden. Drömde att jag fick missfall och fattade inte att det vare dröm när jag vaknade utan vaknade alldeles ledsen och upprörd :-/ När jag sen vaknade till lite såmöttes jag av ett extremt illamående som bara sköljde över mig så nu känns det bättre igen. Eller ja, ni fattar.
Kom precis på att jag idag är ju i samma dag/vecka som jag var sist jag fick missfall, kroppen kanske försöker reta mig lite...
Åh vad min mage är tråkig! När jag läser allt gott ni ska äta så tänker jag bara: "Näää" Suck, undrar om det blir nån kvällsmat idag... Inget lockar och jag mår illa. Men, men nåt ska jag nog kunna hitta på.
Blir alldeles matt av avundsjuka när jag läser om vad ni ätit ikväll. Imorgon ska jag planera min dag noggrant och småäta för att hålla illamåendet i schack och styra upp en riktigt mysmiddag men maken. Ikväll blev det en actimel och två morötter till middag, inte så lördagslyxigt...
På väg hem nu efter ett 13-timmars pass på jobbet. Trött!! Och jag är helt slut i höfterna! Ska inte sånt komma senare? aaaaj....