• Tesssi
    JennieJ: Den slutliga viktuppgången för mig blev nog ca 13-14kg tror jag. Har ingen våg hemma, men det vore kul att väga sig nu, en vecka efter förlossningen o se hur mycket jag tappat.

Här är förresten vårt underverk Algot. Hjärta

• Tesssi
    LillSnurr82 skrev 2012-05-27 11:32:19 följande:
    Nu har jag utmanat ödet och gått en power walk på 60 min med hund, barnvagn och magen runt stångån. Gick så fort att hunden knappt hann kissa, haha!
    Får se om det sätter fart påt så alla förvärkar snart blir riktiga värkar.. Eller om det gör motsatt verkan.. Återstår att se!

Ha en fin mors dag alla söta mammor där ute!!
    Jag gick en låång promenad dagen innan Algot föddes. 12,6km på 2h 45 min. Så jag håller tummarna för att det sätter igång för dig också.
  • Tesssi

Här är också en utflyttad kulla. Så Dalarna på midsommar är ett måste! {#emotions_dlg.flower}
    Algot är ju redan här, så nu hoppas jag att jag kommer i min Rättviksdräkt till midsommar. Cool

• Tesssi
    LillSnurr82 skrev 2012-05-29 14:10:59 följande:
    Min sambo är från Rättvik och dit vill jag aldrig flytta. Inte alls något som lockar mig.. Möjligtvis att vara där nån vecka vid sommar men inget mer.. Ändå är jag en landet tjej (fast vi bor i stan Linköping nu) och kan gärna tänka mig ett hus på landet, men Rättvik/Dalarna big no allt för öde för mig.. Men det har säkert sin charm om man är uppväxt där kan ja tro.. :)
    Jag får lappsjuka om jag är i Rättvik för många dagar åt gången. Cool Men jag längtar ändå dit titt som tätt. Tur att jag har familjen där så jag kan åka upp o hälsa på då och då. Så jag förstår dig precis.

(Är egentligen uppväxt i Ludvika, men släkten kommer från Röjeråsen utanför Rättvik, där bor numera både mor och far samt min syster med familj)
  • Tesssi

Ang. huskurer:

Jag gick 12,6km (väldigt långsamt) dagen innan Algot föddes. Vet inte om promenaden hjälpte till att starta förlossningen, men det kan ju vara värt ett försök. Cool

Svar på tråden Juni-barn