Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Juni-barn

IdaElinLivia040611 skrev 2012-03-12 10:04:59 följande:
    Tror det e vanligt att känna yrsel. Man får tänka på att verkligen dricka ordentligt och äta regelbundet och bra. Nu börjar jag få den där obehagliga känslan att magen liksom trycker upp mot lungorna. Man vill bara sitta tillbakalutad.

Gav mig på lite långsam damsugning i köket nyss.....inte så bra ide. Satan va det tog på fogarna. Ni med riktigt jävlig foglossning kan ni känna ibland att benen liksom e för tunga för att lyfta. Jag får den känslan att man bara vill släpa sig fram. Och att ta mig ur soffan och sängen måste se väldigt roligt  ut.

Nu har vi äntligen hittat en bil som passar oss:) Det blir en Chrysler Voyature (stavning????) den e klassad som minibuss och har 7 rymliga säten och ett stort bagage där syskonvagnen lätt får plats.
    Hittat en skapligt billig också så om allt går som det ska och vi får rätt pris för bilen vi byter in så är vi minibuss ägare i veckan:) 
    Har också chrysler voyager, mycket trevlig bil! Dessutom superbra för man kan fälla alla säten helt plant så man kan lasta vad som heslt i den! Ashög skatt men annars helt ok!

Damsugning, inte bra. Har jag tvärvägrat ett bra tag, inkl. mocka hundgårdar!

Så skumt med yrseln bara...har både ätit och druckit...hmm..
  • Polarlantis

Uddabus: Har du testat mina övningar jag skrev om innan? Huggen du känner kommer från diskar som kläms i ryggen och inte från själva fogen, så du kan kanske få bort det men ändå ha kvar fogsmärtan..om du fattar vad jag menar? Har hjälpt mig massor!!!

Lycka4: jag har också mest fram nu och det är INTE skönt! Men tycker det är värst när jag varit still en stund så får jag bara rört på mig så blir det lite bättre men det känns ju hela tiden. Sover med kudde mellan benen nu och det gör faktiskt skillnad!

Rocket: jag börjar också svullna nu märker jag, prinskorvshänder igår, blä! Men dricka dricka dricka heeela tiden så hoppas jag på att klara mig ett tag till!

EGO: fler som har ont i revbenen när man sitter? Blir så sliten i kroppen efter en dag på jobbet, vill bara ligga ner eller gå en prommenad (fast då gör det ju ont överallt som inte är revbenen så klart). Några tips??

• Polarlantis
    Havsjungfrun skrev 2012-03-15 17:55:05 följande:
    Ingen som varit med om liknande eller har en teori till varför jag fick så ont?
    Så fick jag också en natt, tror faktiskt det var luft som orsakade det hela. Var upp och rörde på mig, när jag väl lyckats komma ur sängen, gjorde sjukt ont, men sedan gav det med sig så sakteliga...Hoppas det bara var det som hände dig också!
  • Polarlantis
    gammelmamma skrev 2012-03-20 11:04:34 följande:
    Ni är roliga, jag har inte fått några cravings ännu!! Konstigt
    Inte jag heller..
  • Polarlantis
    Bumman79 skrev 2012-03-27 22:23:31 följande:
    Jag är oxå svullen å röd å ibland öm därnere..tror jag har varit så några veckor tillbaka. Har oxå funderat på om det kan vara åderbråck för det står ju att vi gravida kan drabbas av det där oxå.
    Det står ingenting om att man kan göra något åt det..
    Har också fått åderbrock i underlivet, uuuurk! Inte skönt alls. Ringde till BM nu och frågade om råd och det fanns typ inte ngt man kan göra. Ligga ner avlastar så klart så det är bra och eventuellt kan man försöka med stödstrumpebyxor men hon verkade inte speciellt övertygad om att det skulle funka. Lid och le med andra ord...
  • Polarlantis
    stjärnfrukt skrev 2012-04-03 17:02:10 följande:
    När har du bf? Hittade dig inte i bf-listan..? 
    BF 21 juni Glad
  • Polarlantis

Jag har redan monterat min säng Glad Men det var för att den var begagnad och jag ville se hur den såg utuppsatt, så nu får den stå där så jag kan vänja mig vid den, fint uppradad brevid skötbord och vagn Glad.

Här är också en som är HUNGRIG!!! V 30 nu och har stått ganska så still i vikten några veckor, skönt, men nu sätter det väl fart igen. Plutten där inne ska ju få fett på kroppen så man får nog allt mata monstret!

• Polarlantis

BM innan påsk: BT 100/70, SF 28, hjärtslag 140, HB 116 (tur det håller sig stabilt med tabletter iaf!).

Måste bara fråga er som har åderbråck i underlivet...klarar ni av sex ändå? Eller eg vill jag fråga er alla om det här med sex, hur pigga är ni nu när vi har två månader kvar? Jag känner mig osexig de lux och åderbråcken gör det inte bättre. Får så dålgit samvete för att jag inte har ork eller lust, tycker synd om sambon som "inte får ngt" och att det kommer säkert bli månader till innan man själv är med på banan...Att inte ha sex så här stressar mig kopiöst! Blir oroad för relationen och allt, suck! Hjälp mig med lite tankar och råd, snälla!!! 

Svar på tråden Juni-barn