Juni-barn
Vi har på pojklistan Noah och ev Noel och sambon vill ha Emmalinn på tjejnamn men det är jag inte lika förtjust i. Tuva finns dock med...men vi måste börja tänka lite mer aktivt!
Vi har på pojklistan Noah och ev Noel och sambon vill ha Emmalinn på tjejnamn men det är jag inte lika förtjust i. Tuva finns dock med...men vi måste börja tänka lite mer aktivt!
Såg här att det var ngn mer som har ont i nedre delen av magen, precis som jag. Fler? Det gör ont när man rör på sig, antar att det är ligamenten fortfarande och jag tycker mig kunna känna när den lille kurat ihop sig längst ner och på tvären, tryck och ömhet, för att det sen släpper igen. Tröttsamt att gå gör ont bara...har iof också ont i forgen fram så det är ju inte så konstigt men detta är liksom olika smärtor. Känns som om man vill hålla in magen när man går, med ett stödband eller ngt...
Egentligen är det ju otroligt vad det ska göra ont överallt när man är gravid! Hade man ju inte direkt ngn aning om! Som sambon sa: det här med att vara gravid är inte så enkelt va? Han är för söt!
Helt vansinnigt att det kan vara olika vilken läkare/sj gymnast man hamnar hos, om dom sjukskriver, idioter! Kämpa på Uddabus!!
Har ni några heta tips på bra hemsidor att surfa runt på kläder och prylar? Kul att kolla lite iaf...
Jag är skiträdd för amningen, förlossningen är inte ens i närheten. Får lätt panik bara jag tänker på det, helknäppt! Fattar inte varför...kanske kommer det naturligt sen? Kanske kan pumpa ur...eller blir det aldrig lika bra/mycket det, ni som vet?
YRSEL! Någon som fått det???
Sitter på jobbet och det bara snurrar. Har ätit men det hjälpte inte...några tankar och hjälp från er visa???
V 27 (26+3) Min bebbe sparkar massor uppåt men så vänder den sig och sparkar lite här och där...