Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Skruttens mamma - jag skulle satsa på en syskonvagn. Min dotter åkte vagn till hon var 3 år och 8 månader, hon fick ofta plötsligt ont i benen ;), eller bara ville
    Mysa i vagnen och då är en ståbräda inte så kul.

Vi hat en EL sport classic -07 som vi hade med dottern och den kommer vi ha kvar. Tror jag ;), jag är sugen på ny men kan inte riktigt motivera för sambon. OM vi ska ha den kvar så ska jag köpa en city korg iaf :).

• MissFörstånd

På tal om byxor så gillar jag det inte. Jag måste ha väldigt långa ben för allt ser ut som jag ska ut i högvatten. Får stoppa in alla jeans i strumpor för att det ser inte klokt ut annars.

• MissFörstånd

Idaelin - mys med en liten bild .

Jag är hemma från jobbet idag, dunderförkyld. Ska till bm vid ett och lämna nya sköldkörtelprover som säkert är dåliga eftersom de oftast är så med mig.

Skulle lämna dottern på dagis nu kl nio men hon sover fortfarande så det blir lite sovmorgon här

• MissFörstånd

Stjärnfrukt - det var kanske lite väl tidigt om man är ledig. Hoppas du får en bra dag ändå.

Nu har jag precis ätit lunch och ska till bm klockan ett. Ska fråga om jag får lyssna på

• MissFörstånd

Lillagrynet - född v 40+8??? .

Dottern föddes i v37+2 efter igångsättning pga vattenavgång. Från igångsättning till akut snitt 10 h. 4180g 50 cm

Idag har vi haft 4-års barnkalas här. 1h 30min räcker verkligen

• MissFörstånd

Havskungfrun - oj det hade jag aldrig orkat, men 6-åringar har nog mer energi än 4-åringar. Det hördes att de heller inte orkade mer .

Imorgon fyller min lilla tjej 4 år. Shit vad tiden går fort.

• MissFörstånd

Bm ringde igår, ligget fortfarande åt skogen för dåligt till på mina sköldkörtelvärden. Ligger alldeles för högt och måste nog höja Levaxindosen ytterligare. Det som känns värst är att jag aldrig någonsin fuskar med mina mediciner men mina prover tyder på att jag ofta glömmer tabletterna så jag tror inte min kropp tar upp medicinerna på rätt sätt. JAg kan erkänna att jag nog glömmer tabletterna MAX 2ggr/år, det är så fruktansvärt att bli misstrodd. Bm ska ringa spec mvc idag så vi får se om jag måste gå där nu istället. Hmm, jaja det ska nog bli bra.

Skönt att allt sett bra ut för er som varit på vul och ul   

ღ ♥Joline 2007♥ ღ
Svar på tråden Juni-barn