Juni-barn
Fia91 - välkommen! Samma datum har vi på UL men jag har Bf 3/6 än så länge . Själv har jag räknat till 6/6 men bm säger annat så jag väntar till UL
.
Pepita - grattis till ett lyckat UL
Fia91 - välkommen! Samma datum har vi på UL men jag har Bf 3/6 än så länge . Själv har jag räknat till 6/6 men bm säger annat så jag väntar till UL
.
Pepita - grattis till ett lyckat UL
Anne Lisa - nääe för mig ligger ingen sanning i det med förlossning, tyvärr.
Åhhh jag som trodde jag hade blivit bättre i foglossningen. In My face!! Gick en sväng till biblioteket med dottern 400m totalt och sen 20 min på mataffären och nu ligger jag här, skitont vak på vänster sida!
Varit med sambon på sjukhuset idag hela dagen och när vi skulle åka hem får jag superont på höger sida i fogarna, har jag aldrig känt av förut. Huvudvärken är fruktansvärd också. Jag är lite gnällig idag! Förut sa bm att jag kunde ta citodon om inte Alvedon hjälper men på FASS står det att gravida endast får ta det på läkares ordination, skulle ni tagit det för art bm sagt det?
Tack. Ska ringa bm imorgon och prata med henne. Alvedon är ju helt värdelöst mot denna huvudvärk. Vad fick du för dos? Vet inte vad jag har hemma, har fått det på recept förut b
Lillalyckan - va kul! Grattis!
Tredje gången - ok, ska höra vad hon säger imorgon.
Nu har jag lagt mig, bara grät ute i soffan. Fogen fram har verkligen plågat mig ikväll. Gör Jätteont och inget jag gör gör att set minskar eller försvinner. Ska man ringa bm eller sjukgymnasten om detta? Eller kanske en läkare?!
Annelie - ska nog göra det. Jag vet ju hur man ska röra sig och gå och så men jag vet inte om jag klarar några övningar om det ska kännas såhär. Ska ringa iaf, tack