Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Mammaemma - vi har rul imorgon 19+2 så jag är också i v20. Verkar som att många nu får rul v18-20, iaf här.

• MissFörstånd

Tredje gången - ursäkta frågan men vad innebär konstiga flytningar? Jag känner inte igen de jag har, därför jag frågar .

Busbus - måste bara kolla, är Bf framflyttat en vecka? Hänger inte riktigt med.

• MissFörstånd

Stjärnfrukt - det var på våren 2008 vi använde Pampers.

Gammelmamma - berätta om du får nått svar på mailet, är lika nyfiken jag.

Bf enligt bm: 3/6
    Bf enligt mig: 6/6 :)
    Får se vad rul visar inorgon

• MissFörstånd

Hemkommen efter ett lyckat RUL . En frisk liten krabat som växer inne i magen. Är ungefär 18-19 cm lång. Blev flyttad från 3/6 till 9/6. Som ni ser här nedanför så verkar den komma i början av Juni iaf . Så nu är jag återigen i v.18+3 . Dottern föddes dock i v.37, 18 dagar för tidigt så datumen är ju vääääldigt preliminära :-P

Bf enl bm: 3/6
    Bf enl mig: 6/6
    Bf enl rul: 9/6     

ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd

18+3 Ansiktet i profil

Busbus - Jag tycker inte du är för hård, du måste tänka på dig själv. Kram!     
    ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd

Stjärnfrukt - spännande .

Jag sitter på mvc nu, ska träffa läkaren ang. huvudvärk och foglossning. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Vet inte om jag vill/bör bli sjukskriven.

• MissFörstånd

Om man får ondare av att göra övningarna för fogarna som man fått av sjukgymnasten, ska man fortsätta för att de faktiskt i det långa loppet hjälper eller vad skulle ni gjort? Vissa dagar är värre än andra!

På tal om vikt så tycker jag ingen ska skämmas, alla är vi olika och går upp eller ner olika mycket! Alla är fina som de är! Kramar till er alla! Jag har gått upp fem kilo tror jag, är i v20 imorgon. Med dottern gick jag upp 25+.

Svar på tråden Juni-barn