Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Ena stunden är det såhär han vill ha det o nästa vet han inte o vill inte prata om något. Han vill inte ha det här barnet över huvudtaget

• Uddabus

1. Pojke 4055g 50cm 26,5 h krysta ca 2 h
    2. Pojke 3925g 52cm 9-10 h krysta ca 15 min

• Uddabus

Jo jag vet att jag måste fokusera på den hör bebisen sj... O det är skönt att den ligger i magen än så länge så jag kan ta hand om allt annat under tiden osv...

Vi får se hur framtiden blir idag har det varit lugnt men det vänder snabbt...

Han säger så otroligt elaka saker osv men samtidigt vet jag att han mår väldigt väldigt dåligt...

Vi kunde iaf samarbeta o bära in tre pallar pellets igår...

• Uddabus

Ja lite så jag tänker oxå... Att få njuta av sin sista graviditet osv... Men ack så svårt när man har en deppig sambo som är sååå ombytlig hela tiden

• Uddabus

Barnen är 12 o 10år... Dem är så matade av sin mamma att pappa inte älskar dem osv osv...  Pratade med ena tösen i torsdag o hon sa själv att honn trodde ju på mamma men oxå när vi berättar att pappa visst älskar dem osv så tror hon ju även på oss... Väldigt förvirrad liten själ... O då fick jag ett långt sms om att jag minsann inte fick "dyka" på hennes barn på det viset... Hon har fått en diagnos genom psyk och det är snack om att det är borderline... Vilket borde innebära att pappan blir mer insatt o att barnen måste komma ifrån mamman emellanåt...

Sa även till flickan att hon har rätt till bägge sina föräldrar o att hon får älska dem precis lika mycket osv osv...

Vi bor i samma by o barnen får inte cykla hit osv... Dem har en lilla syster här hemma som dem inte får träffa om dem inte gör det hemma hos deras mamma... Tur dem träffas i skolan iaf...

Klart att det är jobbigt för honom men även för mig... Jag älskar ju oxå flickorna o mår dåligt över hur mamman håller på o har gjort ända sen vi blev tsm

Igår skickade han att han älskade ena tösen och fick svaret tillbaka vem är du... Klart att han damp ner...

O så kommer jag o är gravid så får han ännu mer panik över hela sin livsituation... Han vill verkligen inte ha detta barnet....

• Uddabus

Ja o allt detta påverkar oss o att definitivt inte vill ha fler barn osv...

O jag blir en pain in the as för jag vill veta vad vi är o var vi står...

• Uddabus

Okej.. Får prova imorgon...

Min sambo har varit så fullständigt rätt på alla plan.. Vi har köpt hus tsm o han ville från början skaffa fler barn, förlova sig osv hela kittet...

Men sen när alla ex började bråka om alla barn till höger o vänster o har gjort nu i över ett år så har vi bägge varit trött o orkeslösa...

O nu när jag gör allt för att hålla oss ihop som familj med tanke på vad alla barn genomlidit o att jag älskar honom över allt annat... O försöker stötta osv så är det inte så lätt med alla känslor som far o där han inte vet om han vill fortsätta ens...

• Uddabus

Kollade på allas fina magar... Min känns bara degig o inte alls som en fin bebismage... Lika stor nu som i vecka 8

Svar på tråden Juni-barn