Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Ja det var jag... 3 barnet med 3 pappor... Det är 5,5 år mellan dem äldsta o det blir ca samma till denna... Stor ålderskillnad på dem men dem har även fått lov att vara ensamma lite längre...

O barnen här är iaf glada för bebisen... Pappan kan dra något gammalt över sig snart

• Uddabus

Ja nästla in dig hos någon vän... Annars så gör du det riktigt mysigt för dig sj bara... O se på vilket program, film eller vad som helst sj...

Kyrkan ska tydligen oxå vara super mysig på julafton...

• Uddabus

Har oxå massvis med kläder... O eftersom dem föds i sommar så behövs mest bodys tycker jag...,

Vagn har jag, bilbarnstolar osv osv så lite nappar, flaskor snutte typ är vad jag behöver

• Uddabus

Ja vi har ju haft det tufft från o till men kärleken, närheten osv har ju ändå funnits där...

Men inte nu... Men vi får se om allt blir bra... Vad vet jag...

O nä det är ingen som är värd att bli behandlad såhär under en graviditet... Inte annars heller men fan absolut inte under en graviditet som gör en så känslig, påverkad av saker... Hormoner osv... Tur jag inte är sååå trött o illamående längre så jag har ork med hem, barn o jobb iaf

• Uddabus

Mmm här är oxå sex lusten mer än på topp.. Jobbigt när vi har det som vi har det då bara

• Uddabus

O i natt fick jag mina ibs anfall igen.. Som ett brev på posten... Härligt när man jobbar vaken natt o ligger nu på soffan o har sjukt ont.... Kan inte ens dricka vatten

• Uddabus

Mm eller så är dem elaka o tycker att det hade varit coolt att göra slut på 2 årsdagen... O här ligger jag sjuk med magsmärtor o illamående... Kan varken äta eller dricka

• Uddabus

Jag fick tid för ultra redan på inskrivningen... Ska dit den 10 jan.. Direkt efter nattjobb

Svar på tråden Juni-barn