Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Havsjungfrun - näe det är Inge kul. Hur mkt äter du? Läste på nån sida igår att när man blir gravid så kan man själv höja dosen med 50 microgram, har du hört det? Låter konstigt tycker jag.

Har nu hämtat ut en tens apparat hos sjukgymnasten , så nu hoppas jag på mindre ont.

Ska till dagis vid fyra och kika på lucia

• MissFörstånd

Lillalyckan - ja det stämmer. Innan grav åt jag 200 men nu är det 250 sen sex veckor och det verkar inte räcka. Spec mvc ska ta upp mig på medicinronden imorgon så de lär väl ringa och skälla sen

• MissFörstånd

Aitokatara - jag sa till chefen: jag är gravid och hon blev jätteglad . Till den andra chefen (extrajobb) sa jag att jag kommer inte jobba i sommar för få ska jag vara hemma med en liten bebis. Han sa: åh fy fan. Kvinnligt vs manlig reaktion . Förresten vad betyder ditt nick?? Alltid lika svårt att skriva det

• MissFörstånd
    LillSnurr82 skrev 2011-12-15 13:45:51 följande:
    Usch sweet life inte kul :( lite shopping brukar hjälpa korta stunder mot det mesta :)

Någon mer som helt tappar sexlusten som gravid (och småbarns förälder)? Här finns oftast varken tid eller ork och jag blir så frustrerad på det. Min sambo ännu mer.. Så i går bestämde vi för att få igång sexet och lusten så MÅSTE vi ha sex varje torsdag. Haha får se om det triggar i gång min sexlust.. Och i dag är det ju torsdag ;)

Någon annan med samma problem som har andra tips och idéer?
    Japp jag vet precis vad du pratar om. Jag har ingen lust alls. Den har varit väldigt frånvarande ända sen vi fick dottern för 4 år sen :-O. Vi har såklart sex, men det är liksom mest bara för att. Skittråkigt!

Nu har jag lagt upp bild i magtråden .

Pratade med min läkare igår om levaxinet och jag ska fortsätta äta samma dos och lämna nya prover igen om fyra veckor, får se om det blivit bättre då då.

Har ni börjat shoppa till bebisen i magen? Jag har bara köpt en filt som jag tror kan vara skön. 100% bomull måste väl vara skönt att ha på sig i sommar.     
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd

Sitter här med min tensapparat och det är då lite bättre. Haft hemsk foglossning idag, var tårögd när jag gick i mataffären för det gjorde så j*vla ont. Högg som en kniv i vänstra sidan av svanken så snabbt jag lyfte på benet. Fruktansvärt!!!!

• MissFörstånd

Jag tror jag skiter i allt nu och bara lägger mig och gråter. En trotsig 4-åring med ett humör som heter duga. Jag har ont i huvudet och fogarna så jag gråter av det. Idag skulle jag ha städat och fixat men jag ORKAR INTE!!!

• MissFörstånd

Havsjungfrun - tack! Sambon tar städningen och jag har griljerat skinkan, men jag har så ont i fogarna. Hade aldrig såhär ont förut och då varnar ändå kraftigt överviktig.

Kände mig osynlig för jag behövde verkligen lite uppmuntran efter mitt förra inlägg men ingen svarade mig förutom havsjungfrun idag, vilket jag är glad för att hon gjorde.

Svar på tråden Juni-barn