Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Dancia - du kanske kan prova ta en järntablett varannan dag? Drick mkt vatten så inte magen stannar av.

• MissFörstånd

Jag hade inte en aning om att det fanns en app, men såklart köpte jag den nu direkt när ni skrivit om den. Den funkade, är i v. 20 nu och jag hörde hjärtat iaf .

Igår kände dottern och sambon bebisen som sparkade i magen. Det syntes också tydligt utanpå, mysigt! 

Lycka till alla som har RUL!   

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd

Busbus - äsch det är väl inte skit, står ju att det ska funka riktigt från v30 och där är ingen av oss än.

• MissFörstånd

Lycka till på RUL idag!

Jag var hos läkaren på mvc förra veckan och lämnade urinprov, det fanns lite vita blodkroppar i så det skickades iväg. Vet någon vad det betyder??

• MissFörstånd

Tack för svaren!

Uvi har jag aldrig haft så jag hoppas inte att det är det. Rikliga flygningar kan jag däremot skriva under på så kanske det då. Får se vad det visar på. Bm kommer säkert ringa idag om mina sköldkörtelprover, ligger inte bra i tsh.

• MissFörstånd

Ett tips om man inte känt bebisen på några dagar. Drick ISKALLT vatten och lägg dig på rygg, brukar få fart på de flesta

PIO - ha över urinen i röret och lägg röret i en vanlig plastpåse typ 3L och in i Kylen.

• MissFörstånd

Jag tycker tiden går saaaaaaaakta just nu, men det är säkert för att vi blev flyttade på rul. Man går ju liksom in i v.20 två gånger då. Så när jag tänker veckor går det sakta men om jag tänker att januari snart är slut och februari går alltid snabbt så ska jag kanske sluta jobba sista mars :-O, då går det minsann undan

• MissFörstånd
    Elvis Mamma skrev 2012-01-18 10:04:18 följande:
    Halv ett idag är det dags för RUL, är nervös så jag tror jag svimmar!

Det går bra ska du se! Andas! Ta det lugnt .

Höst flickan - Välkommen!

Sweet life - Jag kan verkligen inte förstå hur du kan hoppas att du har fel på sköldkörteln. Jag har ätit medicin i tio år nu och som jag brukar skriva här så har jag en alldeles förj*vlig huvudvärk sedan typ tio veckor tillbaka och det beror (antagligen) på medicinen som jag får för att sköldkörteln ska hålla sig bra. TSH ska ligga mellan 0,2-4 och jag har 19!!! OM dosen på medicinen ska sänkas så jag slipper huvudvärken kommer bebisen att må dåligt så det är inte alls säkert att du kommer må bra, det tar också ca 3 veckor innan medicinen ens gör någon nytta så du kommer inte bli hjälpt som någon mirakelkur. Ursäkta om jag låter väldigt sur nu men jag förstår inte hur du tänker riktigt...        

Lillalyckan - Härligt med shopping! Får man fråga vad du/ni betalade för allt?   
    ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
Svar på tråden Juni-barn