Juni-barn
Dancia - du kanske kan prova ta en järntablett varannan dag? Drick mkt vatten så inte magen stannar av.
Dancia - du kanske kan prova ta en järntablett varannan dag? Drick mkt vatten så inte magen stannar av.
Jag hade inte en aning om att det fanns en app, men såklart köpte jag den nu direkt när ni skrivit om den. Den funkade, är i v. 20 nu och jag hörde hjärtat iaf .
Igår kände dottern och sambon bebisen som sparkade i magen. Det syntes också tydligt utanpå, mysigt!
Lycka till alla som har RUL!
Busbus - äsch det är väl inte skit, står ju att det ska funka riktigt från v30 och där är ingen av oss än.
Busbus - hihi, ja det är du ju . Du får prova en annan gång
Lycka till på RUL idag!
Jag var hos läkaren på mvc förra veckan och lämnade urinprov, det fanns lite vita blodkroppar i så det skickades iväg. Vet någon vad det betyder??
Tack för svaren!
Uvi har jag aldrig haft så jag hoppas inte att det är det. Rikliga flygningar kan jag däremot skriva under på så kanske det då. Får se vad det visar på. Bm kommer säkert ringa idag om mina sköldkörtelprover, ligger inte bra i tsh.
Ett tips om man inte känt bebisen på några dagar. Drick ISKALLT vatten och lägg dig på rygg, brukar få fart på de flesta
PIO - ha över urinen i röret och lägg röret i en vanlig plastpåse typ 3L och in i Kylen.
Jag tycker tiden går saaaaaaaakta just nu, men det är säkert för att vi blev flyttade på rul. Man går ju liksom in i v.20 två gånger då. Så när jag tänker veckor går det sakta men om jag tänker att januari snart är slut och februari går alltid snabbt så ska jag kanske sluta jobba sista mars :-O, då går det minsann undan