Juni-barn
Lina007: känns skönt att inte vara ensam!!! :)
Hade inte alls såna problem när jag väntade dottern, hade mycket mindre mage då. Bilder tagna nu i v31 är lika stora som samma dag då dottern föddes... :/
Lina007: känns skönt att inte vara ensam!!! :)
Hade inte alls såna problem när jag väntade dottern, hade mycket mindre mage då. Bilder tagna nu i v31 är lika stora som samma dag då dottern föddes... :/
PojkarnasMamma85: Ring och rådfråga. Det gjorde jag och hade ungefär som du. Hade jag varit i vecka 38 eller så hade jag bara väntat på att det skulle hoppa igång på riktigt! :) Men det släppte efter mycket vila och ett gäng Alvedon. Vilket var det hon rekommenderade . De bad mig dock återkomma om det blev värre!
Så ring och rådfråga!
Gizmolarson: dom brukar säga att förvärkar går över med vila och Alvedon. "Riktiga" värkar gör det inte...
LillSnurr: låter som förvärkar som många av oss drabbats av! :) Ta några Alvedon, vila och ring till förlossningen om det inte går över! :)
Jag var på systemet förra helgen och skulle handla till middag. Har med mig dottern i vagnen och magen i vädret. Då passar de också på att fråga efter leg... :)
Nåväl, skönt att jag inte ser alldeles för gammal ut iaf! :)
Sexandet är det min sambo som håller uppe. Blir 2-3 gånger i veckan. När vi väl kommit igång kommer lusten, men hade han inte varit drivande hade det inte blivit nåt... :) När jag väntade dottern hade vi sex typ 2-3 gånger under hela tiden. Däremot kom vi igång två veckor efter förlossningen.
Har köpt en sovpåse man drar ihop i botten, är i bomull. Men blir det lika varmt som förra året får mini sova i bara blöja. Köpte däremot en tjockare sovpåse i höstas till dottern och den gillade hon länge...
Vi har det mesta redan till mini eftersom dottern precis använt det. :)
Men när jag väntade dottern vågade/ville jag inte förbereda nåt. Vagn, vagga och sånt fick snällt stå och vänta på vinden tills vi kom hem och då fick sambon jobba lite. :) Det var även han som fick tvätta upp alla kläder innan.
Nu köpte jag första plagget i v 7 och blivande bebis rum är precis färdigmålat! :) Kommer dock först att börja förbereda med att tvätta kläder och "fixa" fint i rummet i början på maj. Men det beror mest på att vi har det rummet som förvaring nu i två veckor då vi ska ha bröllops festen här hemma. :)
Men jag längtar tills jag får börja pilla.
Denna gången känner jag mer att vi väntar bebis, inte missfall. Och skulle något hända så tänker jag inte förneka att jag varit gravid och väntat bebis. Sakerna hade ju funnits ändå...