Juni-barn

Dotter 1 40+0 6 timmar 4200gr 54cm
Dotter 2 36+2 1,5 timme 3100 gr 49cm
Dotter 3 25+0 Akutsnitt 672 gr 29cm
Har varit en toppen dag i dag. Varit på IKEA och handlat lite smågrejer, kollat möbler till nya huset ätit (såklart...) sen in till stan å träffat kompisar och ätit lite till. Mått hur bra som helst idag. Har bara en riktig växtvärk just nu. Måste vara en riktig tillväxt period. Det har ju varit lugnt med det ett tag men nu molar det å drar å sticker som satan....
..väx väx väx fina unge
!!!!!
Liljan o loppan: jätte konstigt att du inte följs upp. Du födde ju också typ i v 25. Jag går på spec. Mödravården för att kolla tappen. Nu la dom VUL: en med 10 dagars mellanrum till att börja med. Det e ju så lurigt med att öppna sig tidigt, det är ju ingenting som riktigt känns. För mig va det som växtvärk. Inte förrens jag fick rikliga flytningar som jag åkte in och då va det ju redan för sent. Nu hinner dom ju se om tappen kortas och sätter in ett cerklage som extra stöd:) mycket nöjd med hur bra koll dom har.
Busbus: åh jag lider med dig, och dom stackars barnen. Hade det exakt likadant. Mitt ex pumpade mina tjejer så fulla med skit om mig och min nya man. Tack å lov har det inte påverkat umgänget som alltid varit varannan vecka. Men det gjorde att min äldsta tjej ( då 6 1/2 år) hade jätte svårt att tillåta sig själv att tycka om min nya man. Men det var bara en period som tur va. Galet att dom inte ens får träffa sitt syskon hemma. Fy va arg jag blir på bittra svartsjuka ex. Nu hade den mamman iofs en diagnos men ändå. Styrkekamar till dig .
Porlantis: så har jag med. Det som e jobbigast nu, speciellt kvällstid. Dricker massa samarin och tuggar galviscon. 13+3 idag full fart mot v 15 och nytt UL. Har nästan kännt mig som deprimerad helt utan anledning ett par dagar. Bättre idag. Tror det e hormonerna. Och att jag fortfarande e mycket hemma för jag e så trött och illamåendet har liksom tagit lusten att göra nått. Och även om jag mår bättre så e jag fortfarande lite orkeslös. Men men jagve super glad över graviditeten och har en fin man som e lika lycklig och efter vad jag läser hör så e jag ännu mer tacksam att jag träffat rätt man och blir så väl omhändertagen och älskad.
Ska prova bikarbonat i morgon:) har aldrig testat med dom andra så det blir kul.