Juni-barn
Grattis PIO!:)
Grattis PIO!:)
Jag ska också till BM idag kl.13.30. Spännande och se alla mått osv.:)
Vecka 32+3
Blodtryck 120/65
Hb 117
Vikt+11kg
Hjärtljud 142
Socker?! 4.0
SF-mått 33
Sen kunde hon inte känna hur bebis låg..
Vi kommer ha bebis fram och killarna bak på varsin bältesstol:) Jag anser om jag har bebis bak med spegel att det tar min uppmärksamhet från vägen mer än om jag har henne i framsätet o kikar till henne där med jämna mellanrum.. Hade pojken bak när han var bebis ett tag men blev super stressad utav det och kolla i spegeln å när han börja grina behöva stanna o helst om man körde på en motorväg eller liknande å det inte är så lätt å stanna.. Nä tacka jag framsätet så jag kan ge nappen om det behövs:-F
AAEV: vad jobbar du med? Eftersom du kan ha med bebis på jobbet.. Perfekt:)
Ensortsmamma: Du är absolut ingen dålig mamma för det.. Att dem kan med att ta sådana priser:-O Kan ni ju hellre göra nåt fint på graven och minnesvärt...
Någon mer än jag som ska föda i Borås? Börjar bli orolig.. Är ju ont om läkare på förlossning/neo här.. 4 st som sagt upp sig.. Känns ju tryggt.. Not!!
Stjärnfrukt: Ja, det är sant o stått om i tidningen Borås Tidningen.. Juni har dem löst med läkare men juli o aug är fortfarande osäkert.. Dem letar aktivt efter läkare å i värsta fall kan dem tvingas stänga i sommar.. Usch är oxå nervös å känner mig inte trygg med det
Polarlantis: Har BF 14 Juni men hoppas på att få tidigare
Jag har fått cravings på sockerärtor..!Finns inget stopp på mig kan äta 1-2 okt om dagen! Detsamma gäller plommon tomater.. Haha! Inget sug direkt efter kakor,bullar,glass å godis.. Fast klart bjuds det så tackar jag inte Nej;)