Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Juni-barn

20 dagar kvar idag Men hoppas ju på mindre:-P Eftersom slemmisen lossade lite i tisdags men sen har inte hänt nåt mer.. Så kanske kommer gå över istället

• LillaGrynet

Nenne87: när jag hade läckande fostervatten så va det rosa.. Ring in om du är osäker;)

Va kul! Bebis snart då?:)

• LillaGrynet

Idag tänkte vi bege oss till Djurparken för att se om det kan ha nån verkan:-P Får ju gärna sätta igång.. Trots att jag är livrädd för det som komma skall.. Haha hade en jätte bra förlossning sist blev o blev igångsatt.. Så
    Vet inte vad som skrämmer mig.. Smärtan kanske

• LillaGrynet

Har ökat 14-15 kg i vikt sist jag vägde mig.. Men nu har jag samlat på mig sjukt mkt vatten dem senaste dagarna...:-/

• LillaGrynet

JennieJ: jag tror mer på att jag ligger på en ökning på 18-19 kg nu.. Hade en del extra sen innan också om man ser till min längd.. Nu räknar jag viktuppgång sen inskrivning å vet att jag gick upp en del till inskrivning

• LillaGrynet

RocketQueen: vilket bra tips med klänningarna.. Vilka färger har du?:) Verkar jätte smidig å sval...

• LillaGrynet

Gammelmamma: Grattis till lilla Vera:) Skönt att allt gick bra trots urakutsnitt. Varför blev det så?:-/

Svar på tråden Juni-barn