Juni-barn
PojkarnasMamma: Ja, det gjorde det.. Speciellt om det blev truck neråt som när man ställde sig upp eller var på toa.. Men sipprade mer..
PojkarnasMamma: Ja, det gjorde det.. Speciellt om det blev truck neråt som när man ställde sig upp eller var på toa.. Men sipprade mer..
Det måste vara slemmisen som lossar på mig.. När jag fick på toa var det som en gelé klump i trosan.. Kan väl inte vara nått annat!? Någon som vet hur lång tid det kan ta innan det kör igång på riktigt? Blir så orolig, men kan inte med och ringa till förlossningen för en sån "liten" grej:-/
Ingen som vet när det brukar köra igång när slemmisen gått? Återbildas den såhär sent i graviditeten?
Ingen som vet när det brukar köra igång när slemmisen gått? Återbildas den såhär sent i graviditeten?
Oj va händer ... Inte meningen å upprepa mig;)
PojkarnasMamma: Attans också hoppades på att det var på G nu och att den inte återbildas mer nu när man är så långt gången.. Fast klart nån vecka till får hon gärna stanna.. 36+5 idag!:)
Ni som fått barn innan på naturligt sätt.. Har era bebisar varit väldigt aktiva dagarna innan det kör igång!? Jag blev ju igångsatt med sonen.. Men igår sen proppen börja lossa har det varit full fart i magen och den är jätte hård nästan hela tiden...
Jag har för mig att jag hört innan att det brukar vara lugnare i magen innan förlossning.. Så hon bygger väl om där inne eller nät;)
Skulle passa mig bra och föda innan helgen så hoppas det är på G nu då:) Molande värk i nedre delen av magen och samtidigt tryck uppåt så svårt att sitta.. Å magen är hård hela tiden
Ringde MVC idag och efter att slemmisen gått eller börjat lossa brukar förlossningen köra igång inom 14 dagar..
Men man kan även gå över tiden men det var ovanligt sa hon.. Sen hade hon aldrig
Hört att slemmisen återbildas utan mer att vattnet för det...