Juni-barn
Åh grattis till pojken!! Första junibarnet
Åh grattis till pojken!! Första junibarnet
Idag har det varit fullt upp, har nämligen en sambo här hemma som är sjuk, symtom: "ingen feber men det känns som det" är heelt slut nu kan jag tala om då jag fått sköta ALLT (som vanligt typ) + ta hand om denna vuxna man...
Grattis Memso till din Jonathan! Hoppas ni mår bra!
Jag har också denna brännande smärta, mest på vänstersida. Kan inte heller sitta upp, år panik, slänger av mig bh:n och inget plagg får komma åt det minsta där. blir också bara värre o värre. Tycker det är skönt att smörja in med kall lotion faktiskt...
Måste få skryta lite om min 2-åriga dotter, jag började potträna henne för 2 veckor sedan, och nu går hon själv till pottan & gör sina behov utan minsta lilla frågning, sen ropar hon på oss och talar om vad hon gjort, och så stolt hon är! (vi med så klart!)
Så himla skönt att inte behöva lyfta upp henne på skötbordet nu i slutet och förhoppningsvis inte behöva ha 2 blöjbarn allt för länge. På dagis har hon inte heller blöja längre
Idag skulle jag gjort klart det sista i mitt skolarbete och skicka in och äntligen ta sommarlov och bara njuta. Tror ni inte jag upptäcker att det fattas en bok som jag måste ha för att kunna göra klart?! Och inte kan jag få tag på den innan tisdag typ. Deadline är på söndag. Åååhhhh jag blir så ledsen!
Antingen kommer jag sitta där och plugga tills krystvärkarna börjar, eller så får jag helt enkelt plugga när bebisen kommit... Vet inte vilket som känns värst faktiskt. Detta är troligtvis min sista graviditet, så jag har hela tiden försökt unna mig saker som jag aldrig gjorde första gången, som nu att kunna "bara va" den allra sista tiden. Fy blir så ledsen och besviken när saker inte blir som jag har tänkt.
Idag är det exakt en vecka kvar till bf
GRATTIS!