Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Havsjungfrun - precis! . Såg att jag hade gjor ett och-tecken och då klipptes texten av. Det är mammatrosor från hm, jättemjuka och sköna. Sitter inte åt på magen, det är hipsters. Två pack för 99.

• MissFörstånd

Jag mår faktiskt också bra nu. Foglossningen är kvar, det gör Svinont men jag försöker ta en dag i taget och använda tens när det är en jobbig dag. Jag jobbar på och är nu i v.22.

• MissFörstånd

Hej tjejer!

Har inte hunnit vara in här på några dagar men jäklarns vad ni hinner skriva! . Jag har faktiskt inte orkat läsa ikapp allt , hoppas det är okej ändå.

Jag går in i v23 imorgon och börjar inse att det inte är så himla lång tid kvar tills bebisen faktiskt kommer. Det är med skräckblandad förtjusning måste jag erkänna.

Jag fyller år snart och idag har jag köpt mig en present, till bara mig! Nåja, sambon kan väl få låna den ibland . Det blev en ipad2 . Så kul!!! Sitter på den nu och då kan man ju skriva som på en dator, inte lika svårt som på iphonen. Det är "bara" wifi i den så därav en lite billigare modell.

Kram till er alla!!

• MissFörstånd

Lillsnurr - tråkigt att höra att ni inte är nöjda. Jag har inte så stora förväntningar, mest en leksak faktiskt så jag hoppas den ska funka till det iaf

Elvismamma - japp, massa flytningar här också. Vissa dagar känns det som att jag inte gör annat än att byta troskyldig . Men det är ju inget farligt. Vi var också på inskrivning i v7 och jag ska dit nu i v. 24, den 20/2. Sen för oss som ska ha andra barnet är det ännu färre besök och det gillar inte jag !

• MissFörstånd

Gizmolarson - låter lite som mig nu, har inte haft den så länge men jag blir nog fast vid den rätt snabbt ;).

Pojkarnasmamma - när min dotter fick penicillin förut så var det enda som funkade men en sån plastspruta så man kan spruta medicinen mot kinden så det rinner ner i halsen direkt utan att vara för mycket på tungan. Kanske värt att prova?

Jag tycker det är konstigt med glesare bm besök. För mig var det ändå fyra år sedan och man kanske har ännu fler frågor nu för att man har lite mer koll på vad som kan hända. Jag vet inte, men det är lite konstigt.

• MissFörstånd

Pojkarnasmamma - ja den sprutan var helt underbara här iaf, hoppas verkligen den funkar för er. Om han dricker saft kan du kanske försöka muta lite att om han tar medicinen så får han saft eller kanske en kaka eller något efteråt. Kanske inte helt rätt, men ibland är alla sätt bra

• MissFörstånd

igår ringde bm mig om att jag låg lite förlåt i d-vitamin proverna. Idag ringde spec.mvc och sa att det var ZINK och inget annat som låg lite lågt. Inte föör lågt men på gränsen. Zinkbrist kan leda till sämre läkning och hon sa att oavsett hur förlossningen slutar så måste ju allt läka bra så nu blir det till att knapra zinktabletter resten av graviditeten.

• MissFörstånd

Jag var hos frisören igår, klippte mig och gjorde slingor! Så härligt att få bli lite piffad när man inte känner sig så vacker. Magen är fin men inte resten . V 23 nu, längtar efter bebis

• MissFörstånd

Sweet life - usch vad orättvist! Vet de vad som hänt med bebisen?

Idag har många frågat om jag är gravid så jag antar att det är en tydlig bebismage nu . Kuuuuuul!

• MissFörstånd

Emma78 - jag har varit på en sån fotografering och vill bara upplysa dig om att vi var fyra stycken som fotades i samma "studio" samtidigt. Om du inte vill visa magen för mycket tänkte jag .

Svar på tråden Juni-barn