Juni-barn
Också frusen på kvällarna, men annars bara lite dragningar i tjejmagen.
Ett säkert kort för mig e att jag inte klarar av kaffe på morgonen så jag njuter av dessa sista koppar:)
Också frusen på kvällarna, men annars bara lite dragningar i tjejmagen.
Ett säkert kort för mig e att jag inte klarar av kaffe på morgonen så jag njuter av dessa sista koppar:)
Måndag morgon och vecka 6 idag om jag räknat rätt. Känner på mig att det kanske e vecka 5 bara så jag tänkte ringa och boka ett VUL idag för att både fastställa vecka och för att se att allt ser bra ut.
Så ledsen för alla tråkigheter i tråden. Man vet ju att det tyvärr händer men man vill ju inte att det ska hända här:(:(:(
Jag mår fortfarande strålande bra, mycket därför jag tror att jag endast e i vecka 5. Tränar på som vanligt, det får mig också att må bättre tror jag.
Hur mår ni fina gravida idag???
Vaknade med ett svagt illamående som jag känner igen så väl kaffet var inte riktigt lika lockande och jag kännde mig allmänt sjösjuk. Brösten ömmar inget speciellt men dom växer så det knakar (gillar):)
På tal om huvudvärk så e det jätte vanligt i början. Jag hade det senast också i en period sen va det bara borta.
Känns bra med fler symtom när man läser om alla tråkigheter här.
Tycker inte man skall tveka om man känner sig orolig. Begär VUL så ni inte oroar er i onödan för det mår inte liten bra av.
Kram på er
I går mådde jag hur bra som helst, inga speciella gravid krämpor. Och så bara över en natt så blev jag super gravid ;) mår illa äter konstant, e så trött att jag skulle kunna somna stående.
men men är så lycklig ändå, nu verkar ju allt vara som det ska:)