Juni-barn
Havsjungfrun: hehe dina barn heter samma som modellen Emma Sjöbergs ;)
Havsjungfrun: hehe dina barn heter samma som modellen Emma Sjöbergs ;)
Sweetlife: fy jag skulle bli orolig om det var jag, att symtom försvinner e ju inget bra tecken:( e nästan mer rädd för det än bruna flytningar som jag hade förut. Men avvakta och se, dom kommer säkert med full kraft på kvällen. Jobbigt med mensvärken men det kan ju va det symtomet som du har kvar det behöver ju inte va negativt. Jag har själv en himla växtvärk e i vecka 10 nu.
Havsjungfrun: önskar att jag bara kunde spy ibland å det känns bättre för en stund i alla fall. Men jag har så jäkla svårt för det. Bara en gång hittills. Fast nu mår jag lite bättre även om jag har några timmars bakslag ibland.
PIO: kommer det mycket, rikligare än vanligt. Är dom starkt bruna?
Sweetlife: men då så, jag har också fått svagare illamående och brösten ömmar ju inte alltid. Jag trodde allt va som bortblåst. Kommer ihåg när jag för längesen var tvungen att göra en abort, jag mådde så illa och hade en massa andra symtom men typ bara ett par timmar efter kände jag ingenting. Därför det skulle få mig att tro att nått va fel:(
Nilee: klart det e olika, men för MIG e det en varningsklocka. Du kan ju bara va glad att du mår bra.
Liljan o loppan: grattis, Gud va skönt det måste kännas att den växt som den ska:) låter dock inte kul med tarmarn:( Nilee: inte meningen att låta sur på nå vis ;)
Dancia: hur går det för din man?
Kan bara dricka mineralvatten. Spyr av bara tanken på kranvatten, cola eller annan söt dryck. Kaffe kan jag dricka på morgonen en kopp men inte mer än så. Blåbärssoppa och nyponsoppa går åt här hemma likså frukt yoggi:) Vecka10 nu inte lång tid kvar till spökveckorna. Gud va jag längtar efter att njuta av mat och matlagning.
Liljan o loppan: åh varför e det helvetesperioden?