Juni-barn
Tack för ditt stöd iaf :)
Just nu är jag sur över att jag inte väntade längre med att testa, för då hade jag ju inte behövt oroa mig på ytterligare några dagar...
Är det bara jag som är kissnödig typ jämt, men när jag går på toa kommer det bara några droppar?
Om ni såg en kvinna kräkas i en icapåse mitt i ett köpcentrum i nordöstra stockholm idag så var det bara jag!!
Illamåendet kom från ingenstans och totalt överrumplade mig! Nu har jag köpt såna där kräkspåsar på apoteket så att jag är utrustad ifall att!
Hej alla glada!
Jag försöker hålla modet uppe.. Är precis i den period då fostret dog i min förra graviditet och övertolkar varje symptomförändring till 1000!
Jag och sambon låg i soffan igår och pratade om det här. Eftersom han fortfarande är gift och vi faktiskt träffades innan nån av oss hade tagit steget ur våra äktenskap så sitter vi i en lite konstig sits med exman och exfru som kommer bli allt annat än glada och nöjda. För min del spelar det ingen roll, men för han som har ett litet barn med sin blivande exfru kommer det bli jobbigare. Nog för att han högg en kniv i hennes hjärta, nu ska han vrida om den ett varv också!! Känner mig som en riktig bov!!
Appropå ålder så kommer jag vara nästan 26 och han vara nästan 42.. Han fick lite ångest när han insåg att han kommer vara 62 när det här barnet fyller 20....
Nu har jag äntligen fått rumpan ur och bokat inskrivningssamtal hos MVC. Efter mycket funderande fram och tillbaka valde jag Prima Liv på Danderyds sjukhus, fick prata med en supergullig barnmorska som tog min oro på allvar. fick en tid 1/11. Hoppar över hälsosamtalet då jag har full koll och hon tyckte det lät bra. Fick ringa hur många gånger jag ville om jag undrade över nått eller var orolig.. Tror det här kommer bli bra, har en bra känsla i magen idag!
Idag är en dag utan symptom.. Eller visst är hungrig heeeeela tiden!!