Juni-barn
Insåg en sak idag...
Jag gråter i vanliga fall för allt, gråter nån annan gråter jag. Kollar jag på tv så gråter jag. Men det har förändrats. Haha kan ens blödighet ändras till det bättre? Trodde jag skulle böla ännu mera nu...
Insåg en sak idag...
Jag gråter i vanliga fall för allt, gråter nån annan gråter jag. Kollar jag på tv så gråter jag. Men det har förändrats. Haha kan ens blödighet ändras till det bättre? Trodde jag skulle böla ännu mera nu...
Hejsan tjejer!!
Började dagen med att åka akut till gynakuten med min magsmärta som jag skrev om för några dagar sen... Är förvånad över att jag bara behövde sitta en timme och fick träffa världens gulligaste och snyggaste läkare.. Vi pratade lite och sen gjorde vi ett VUL.. Han var helt knäpptyst och jag vart skiträdd självklart, men sen vinklar har skärmen mot mig och säger att här sitter den, ganska högt upp men den sitter rätt och är inte det där hjärtaktivitet säger han och pekar på ett liiiiiiiiiiiiitet flimmrande på skärmen.. Joooo, det är de väl sa jag... Han mätte och jag är enligt honom i 6+1, enligt sista mens är jag 6+4 men mina cykler har vart mella 28 och 32 dagar sista tiden så jag är inte orolig..
Nu är jag lugn och kan slappna av om att det skulle vara ett X. Min smärta sa han beror på min förstoppning och han rekomenderade lactulos.. Skrattar åt hans sista ord.. "ja, iväg med dig nu och fortsätt vara gravid!"
Tar täcke och kudde och inviger nya soffan med dagens första middagslur....
Fick precis ett mail(!) från min sambo där han skriver att han anser att jag bestämt mig att fullfölja den här graviditeten utan respekt för hans åsikt... Vill bara lägga mig och gråta!!! Trodde att vi efter det senaste samtalet var överens!!!