Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Godmorgon tjejer ! Har varit uppe sen 05:30 . Min man ska upp till stockholm på jobb och tog med sig min dotter som ska tillbaka till sin pappa efter en veckas sportlov.

Lilltjejen här i magen lever också rövare konstant och jag tycker det är jätte mysigt förutom när hon "krafsar " mig långt ner i magen det är riktigt obehagligt ;)

• lycka 4

Hoppas du får drömma söta drömmar Dancia.

Här har det varit upp å ner å hej å hå . Mannen är i stockholm å utbildar kettlebells i helgen så jag är solo. Min mamma ringde nu framåt kvällen å berättade att farfar som varit dålig har gett upp och läkarna hade sagt att det inte va säkert att han klarade dagen/natten. Någonstans skönt för min älskade farfar men ändå väldigt jobbigt.
    För en stund sen hörde jag att min stora son hostade konstigt i vårat sovrum springer in å mycke riktigt kaskad spyr han. Bäddar rent i sängen medans den lilla ligger kvar , skurar å donar. Nu ska jag dricka lite te å sen försöka krypa ner å få ett par timmars sömn,

• lycka 4

Tror jag absolut på. Med min dotter spelade jag jätte mycke cornelis och han fick min dotter lugn som en filbunke :)

• lycka 4

Med min dotter ( första barnet) va jag så ovetandes om allt , blott 20 år gammal . Jag hade förvärkar m 10-15 min mellan i en månad innan . Gick över 2 veckor . Låg 22 timmar m 5 timmars krystvärk m då jag inte va öppen helt fick jag inte krysta. Väl öppen skulle det hela avslutas med klocka då min tös inte kom ner ordentligt. Klockan släppte på tredje draget då hon va nästan ute , dom fick putta on henne å avsluta det hela m katastrof snitt. Dom andra 2 har jag fött m planerade sovande snitt å så blir det även denna gång

• lycka 4

Inatt dog min älskade lilla farfar =( Det va väntat då han hade slutat äta å dricka men det har inte blitt många minuters sömn. Det är så jobbigt att vara långt borta å inte bara kunna åka å vara m familjen =(

• lycka 4
    Uddabus skrev 2012-03-06 07:25:22 följande:
    Beklagar sorgen... Förstår att det känns jobbigt ... Kram
    Tack =) kram
  • lycka 4

Är trött , så svårt att kunna slappna av å bara vara ledsen när man hela tiden har fullt upp. Jag har packat massor av lådor idag då vi troligen kommer ha fotografen här nästa vecka sen läggs huset ut om två då det är mycke nu å otroligt stressigt då vi inte har hittat nån lägenhet än .

• lycka 4
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-03-07 09:31:54 följande:
    Tack för era svar!
    Ja, det kan väl vara slemproppen...kom mer slem idag, dock väldigt lite men väldigt tjockt. Har fortsatt ont i magen...känns som rejäl mensvärk typ. Känner mig bara nojjig, det är nog ingen fara eftersom jag redan kollat det liksom. Bara att stå ut och se vad som händer. Är ju inte sammandragningar, eftersom jag upplevde någolunda samma "smärta" under tiden jag hade ctg och den visade inga sammandragningar alls. Men det är ju som sagt svårt att veta vad det onda beror på, om det är magen och tarmarna som krånglar eller om det är bebis.
    Men om slemproppen fortsätter å gå å du har fortsatt ont i magen skulle jag iallafall ringa in å höra för det kanske inte är sammandragningar men det kan vara förvärkar du har !
  • lycka 4

Jag ska helt klart ta mig tid till ammningen denna gång m trean blev jag så stressad så efter ca 3 månader gav jag upp

• lycka 4
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-03-08 08:25:46 följande:
    Jag har hört att det ska vara riktigt eländiga influensor nu. Som e riktigt svåra att bli av med. Men nu när våren kommer så borde det ju bli bättre. Februari ska ju vara värst säger dom.

Vi var sjuka här i Januari sen dess har vi klarat oss tack och lov. Stora tjejerna har varit lite små sjuka bara.

Idag ska jag vaccinera minstingen på KS. Så det blir en liten tur mot stan. Skönt att ha något inplanerat när jag annars bara sitter hemma.

I helgen ska det bli kanon fint väder här i sthlm, 10 grader och sol....satan va skönt. Längtar tills man kan kasta bort jackor å mössor och bara ha nått tunnare över.
    Min vinterjacka e riktigt tight nu.....Tungan ute .

Nån mer som känner sig lite trött på att vara gravid......JAAAG!!!! 
    Ja jag vill ha bebis nuuuuuu!!!
Svar på tråden Juni-barn