Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Men det är ju jätte bra ju ;) min söta lilla man kläckte precis ur sig att han ville att jag skulle vara vaken .... Hjäääääälp säger jag bara

• lycka 4

V 28+0 idag!! Vi köpte en riktigt fin system kamera igår så mannen har lovat mig att ta lite fina kort på magen? Funderar även på om jag ska låta ungarna hjälpa mig i helgen å göra en gips mage:). Nu är det ca 10 veckor kvar av denna grav om jag får snitt i v 38 ? Ska boka tid för läkaren nästa v hos bm

• lycka 4

När min syster födde barn va jag me å min uppgift va att stå med just blöta varma handukar :)

• lycka 4

Nu är allt inhandlat till tjejen! Va på Ikea å köpte säng å skötbord idag! Såå skönt .

• lycka 4

Att köpa åtminstonde en bh med en kupa större är att rekomendera då iallafall fall mina tuttar är riktigt stora de första veckorna

• lycka 4

Fan va jag är gravid !!! Nu är iallafall jag hög gravid ! Även fast det bara är 5-6 kilo vågen visar sedan inskrivning så känner jag mig tung å ja lite som en strandad val !

• lycka 4
    Ho ho tjejer !!

Varit hos bm idag
    Allt såg bra ut å magen växer så att det knakar .
    Skulle få läkarbesök v 32 men eftersom vi ska flytta upp till stockholm i juni så måste jag ringa huddinge i morgon å ev måste jag åka dit upp suck !

Vikt upp 7 kilo ( känns inte alls bra )
    Sf mått 27
    hjärtslag 136
    järn 119 å socker 4,8

Lill fisen låg med huvudet på vänster sida , kändes jätte tydligt.

Ska försöka få till en bild i kväll
  • lycka 4

Ang att jag inte tycker att det känns bra är inte för att det är 7 kilo i sig utan att jag känner att jag är svullen och tror att jag samlat på mig vätska 2 kilo på bara några dagar. Sen vet jag hur det är att gå upp massor jag har gått upp mellan 22-30 kilo mina tre grav å jag är fyllt medveten om att man blir av med dom samtidigt så skulle jag bli mer än glad om jag slapp gå upp så mycke denna gång eftersom jag får väldigt ont .

Svar på tråden Juni-barn