Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Ja det stämmer nog å då har dom ju tid på sig. Jag sover för att jag är jätte rädd för kejsarsnitt :(

• lycka 4

Gammelmamman! Jag har gjort ett katastrof å två planerade sövda snitt . efter mitt katastrof snitt sa läkaren att jag troligen va för trång. Efter 2 snitt fick jag inte föda vaginalt. jag blir totalt lamslagen vid tanken av att nån skär i mig då jag är vaken .

• lycka 4
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-03-28 06:45:21 följande:
    Angående snittet så försöker jag förtränga att jag ska göra det. För mig handlar det om pest eller kolera. Har dock kommit fram till att ett snitt har fler fördelar för mig. Ser inte fram emot att vara vaken och känna hur de skär och drar i magen men det är dessvärre ett måste.
    För mig har det varit en ångest varje gång jag varit gravid att behöva tänka på avslutandet.  Förra gången va läkaren på mitt inskrivnings samtal så fruktansvärt fräck i munnen så jag höll på att gå ut från rummet.
    Denna gång har både läkare och bm varit väldigt förstående till att jag vill sova vid mina snitt vilket är skönt för då slipper jag pressen från alla andra håll.
  • lycka 4

Sitter på tåget upp till Stockholm , i morgon är det begravning för fina lilla farfar. Känns alltid så konstigt att vara helt själv eller ja jag har ju lilla Lee m mig vildbattingen . Pio håller tummarna för dig.

• lycka 4

Jennie! Eftersom gbs som du troligen har ger sd bl.a. Som symptom och kan faktiskt leda till för tidig födsel så ger dom dig nog atibiotika nu, jag hade gbs under förra grav å har även denna .

• lycka 4

Jennie ja jag har ju haft å har även denna gång problem m förvärkar å sd. Som tur e har dom inte påverkat min tapp.

• lycka 4

Hej tjejer!! Ang försäkringskassan så hade dom åtminstone förr info kvällar man kunde gå på. Jag har ju bf 4 juli. Men med snitt ca 10 dagar innan, shit det är verkligen inte långt kvar nu

• lycka 4

Åh här har det varit så stressigt så jag har inte hunnit m något skrivande. Idag har vi visning 2 och efter den här dagen kan jag börja små packa lite .

• lycka 4

Dancia gumman, ring å kolla med dom så stillar du din oro . Kram

Svar på tråden Juni-barn