Juni-barn
Havsjungfrun: Med sonen var min slempropp väldigt gul/grön så de är helt normalt även om de känns ofantligt äckligt
Havsjungfrun: Med sonen var min slempropp väldigt gul/grön så de är helt normalt även om de känns ofantligt äckligt
Stort Grattis till sonen Memso!!! Jag sover jätte bra än så länge MEN sista veckan har mina händer å armar börjat domna bort å värka, speciellt höger arm å den fortsätter liksom att värka resten av dagen sen plus att den somnar så fort man håller den stilla, någon som har några tips? Har testat magnesium men de verkar inte hjälpa
LillaGrynet! Jag har också exakt lika! Smärta på höger sida där bh:n sitter så jag får panik å tar av den framåt eftermiddagen. Haft såhär några veckor, först bara på kvällen men nu hela tiden, de går liksom som ett bälte runt men helt klart värst på höger sida. Vad kan de vara egentligen? Tryck mot revbenen kanske?
Ska tillägga att det gör som mest ont när jag sitter, får också lov att halv ligga
Lycka till till era alla som sitter med förvärkar å molvärk! Håller mina tummar för att det är på G för er! Här är de hur lugnt som helst, ska iväg på sommar avslutning hos sonens dagmamma nu å idag lyser äntligen solen efter en veckas regn
Jag har känt massor på tappen sist veckorna, mest för att se om de känns någon skillnad å de är inte alls farligt så länge man har rena händer, jag pratade med BM om de å hon sa att man gärna kan känna själv, man kommer iaf inte speciellt långt in å jag har inte fått några värkar eller något heller utan då ska de nog till en hel del men däremot har jag känt att den blivit mjukare
Fick precis en chock! Min struma läkare ringde å på grund av mitt skyhöga T4 värde så måste jag bli igångsatt idag! Skulle egentligen in för bedömning och hinnsvepning på måndag men nu blev det bråttom. Bara packa ihop å åka. Jag är så nervös å rädd så jag skakar!
Tusen tack för alla fina ord! Det värmer! Nu har jag fått en såkallad ballong insatt, är öppen 1 cm så nu hoppas man att jag öppnar mig mer så att man kan ta hål på hinnorna. Ballongen ska sitta 7 timmar om den inte åker ur innan. Har fått världens värsta mensvärk så nu hoppas jag att de händer grejer .. Någon annan som har erfarenhet av igångsättning med ballong?
Tack för ditt svar Ensortsmamma! Nu har man tagit ur ballongen efter 7 timmar, den ville inte ramla ur själv men jag har haft hemska värkar var 5:e minut sedan klockan tre, det har dock avtagit nu när ballongen är borta så nu ska man avvakta för att förhoppningsvis kunna ta hål på hinnorna imorgon bitti annars blir det antagligen ballong igen. Jag ska få en sovdos och förhoppningsvis fortsätter jag öppna mig till imorn så man kan ta hål på hinnorna då
Hej tjejer! Tänkte bara uppdatera hur de går efter min igångsättning. Det har nu gått ett dygn, haft konstanta verkar å sovit två timmar på två dagar trots sovdos. Värkarna gör noll verkan å jag är endast öppen 2 cm Ska snart träffa läkaren för att göra ny bedömning om hur man ska gå till väga. Lycka till till er alla som sitter med värkar å även till er andra såklart