Juni-barn
Molande värk i nedre delen av magen och hela magen stenhård.. Trodde när man hade sammandragning att magen blir hård en stund å sen släpper det!? Någon som känner igen sig i d jag skriver?
Molande värk i nedre delen av magen och hela magen stenhård.. Trodde när man hade sammandragning att magen blir hård en stund å sen släpper det!? Någon som känner igen sig i d jag skriver?
JennieJ: Grattis!
Jag vill ha bebis NU står snart inte ut längre.. Kliar under fötter och på armar å resten av kroppen..
Vill ha ONT NU!
Vill att det sätter igång här också nu.. Men det bara små moler till och från och magen är hård mest hela tiden.. Vill inget annat än få igång det nu.. Men men nu är det väl bättre sikta in sig på övertid å igångsättning... Får se vad BM säger på Måndag...
Tjejer: Hur kan ni känna på tappen om den är mogen!? Hur ska det kännas å hur i hela friden kan man känna hinnan/huvudet? :-P
Lucian: ring förlossning å rådfrågning annars;)
Åh är så glad har länge velat ha en "babynest" till bebis.. Men tycker det är för dyrt att betala 750 KR!! Att sy är inte å tänka på för dem kunskaperna har jag inte
Så frågade en kompis som syr väldigt mkt och även tar beställningar å säljer det hon syr.. om hon sytt några babynest.. Det hade hon inte gjort men tyckte det kunde va kul å testa
Så nu har hon sytt ett till mig och det blev såå fint ett grått med vita moln och hon ville ha 200 KR för det.. Pinsamt billigt!!
Missförstånd: Ja, det är galet billigt.. Känns nästan pinsamt och inte betala mer.. Hon har ju inte ens tagit betalt för allt material känns det som och tiden hon lagt ner på det.. Minst 400 hade jag räknat med då dem går för det på tradera har jag sett.. :-/
Men frågat flera ggr om hon inte ska ha mer men icke så va ska man göra mer än Tacka så mkt!
Här ligger jag vaken å kan inte sova.. Inga värkar bara en massa klåda
Pojkarnas mamma: hoppas att det är på G på riktigt nu!!:)
Blir så stressad när jag inte sover å snart vaknar sonen å ska upp.. Inte sovit en blund inatt mer än 1-2 Tim i soffan när vi kolla film på kvällen...