Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Har nu bokat in mig på Emmakliniken den 29 februari för 3D och 4D ultraljud :) kostar 1700 kr för 45 min och då ingår bilder i pappersform, bilder på cd och ven hela ultraljudet på dvd film ;)) åh vad jag nu längtar

• JennieJ
    Dancia skrev 2012-02-09 17:07:31 följande:
    Vad spännande! Berätta hur det var sen :). Jag ska också till emmakliniken fast den 6 mars och kommer göra det lite billigare Ultraljudet på 30 min som kostar 1200. Kanske har du möjlighet att på nåt sätt visa Ultraljudet för oss om du vill? Eftersom du får det inspelat :)

Hejsan ja absolut kommer sätta in delar av de på min blogg så där finns de att titta på ;) tänkte först ta de för 1200 kr oxå men då killens mamma och släkt bor i Sthlm så tänkte vi kopiera filmen och skicka till dom och sedan för att de ska bli mer verkligt för barnen :)
  • JennieJ

Ett jätte grattis till barnbarnet :) Idag har jag grymt ont i blygbenet *aj aj* kan inte ens ta mig fram för benen skaver mot varandra känns de som :( dumma foglossningar!!!

• JennieJ
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-02-11 14:44:49 följande:
    Exakt så har jag me. Det gör så galet ont. Tog en alvedon i går för jag höll på att börja grina när jag lagade mat. Satt på en stol framför spisen som värsta mongot....och idag var vi ute och åkte pulka....inte en bra ide. Nu ligger jag i soffan å kan inte röra mig. Kan inte sätta ner en fot i taget när jag skall resa mig utan måste lixom klistra ihop benen. Stå på ett ben å ta på sig strumpor va helt omöjligt. Nån som vet om ett stödbälte hjälper om man bara har ont i fogarna fram? Har inte ont i ryggen eller nått bara i blygdbenet. 
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Marcel Luca 120618

Känns verkligen som hela underlivet är trasigt :(
  • JennieJ

Du är på dag 159 av 280. (56,8%).

Med andra ord har jag 121 dagar kvar!!
    Snälla låt tiden gå fort nu, för jag börjar bli orolig att inte ha kraft och ork kvar annars?

Känner mig ganska deppig och nere pga alla infektioner, mediciner och värk!

Undra om man kan få sig igångsatt tidigare? Då menar jag i typ vecka 36-37 om man kanner sig helt ur tömd på energi och kroppen fortsätta värka i samma takt eller värre?

• JennieJ

Här är de oxå sol och riktigt varmt å gott! Tyvärr säger fogarna nej för att kunna gå ut och njuta av de :( och på insidan inser man kraftigt att alla blås oväder å annat satt sina spår på fönstrerna som är så äckligt smutsiga :( å där är de istället lusten som sätter stop

• JennieJ

Ni pratar om läckande bröst. Mina läcker inte längre utan när jag trycker så kommer vätska. Men de var just läckande bröst jag fick i början vilket gjorde att jag misstänkte att jag var gravid så med andra ord mitt första symtom. Någon mer som hade så dom 4 första veckorna?

• JennieJ

Min man verkar missuppfattat detta med alla hjärtatans dag? Vakna ca 3 min innan han stack till jobbet! Upp för göra lite te så kommer han bakom mig och lägger armen om mig å pussa i nacken å säger GRATTIS älskling! Öhh banken mitt svar å fråga om jag hade namnsdag men icke de var alla hjärtans dag! Hm inte säger man grattis inte då?!?

• JennieJ

Nu fick jag hem tiden från speciellultraljudsundersökningen på Antenatalenheten på östra sjukhuset. Och de blir nu redan på onsdag nästa vecka! Och har inte tänkt på de innan men nu vart jag jävligt nervös helt Plötsligt!! Tänk om den lille killen har de, blir några jobbig år isf

Svar på tråden Juni-barn