Juni-barn
Har nu bokat in mig på Emmakliniken den 29 februari för 3D och 4D ultraljud :) kostar 1700 kr för 45 min och då ingår bilder i pappersform, bilder på cd och ven hela ultraljudet på dvd film ;)) åh vad jag nu längtar
Har nu bokat in mig på Emmakliniken den 29 februari för 3D och 4D ultraljud :) kostar 1700 kr för 45 min och då ingår bilder i pappersform, bilder på cd och ven hela ultraljudet på dvd film ;)) åh vad jag nu längtar
Ett jätte grattis till barnbarnet :) Idag har jag grymt ont i blygbenet *aj aj* kan inte ens ta mig fram för benen skaver mot varandra känns de som :( dumma foglossningar!!!
Du är på dag 159 av 280. (56,8%).
Med andra ord har jag 121 dagar kvar!!
Snälla låt tiden gå fort nu, för jag börjar bli orolig att inte ha kraft och ork kvar annars?
Känner mig ganska deppig och nere pga alla infektioner, mediciner och värk!
Undra om man kan få sig igångsatt tidigare? Då menar jag i typ vecka 36-37 om man kanner sig helt ur tömd på energi och kroppen fortsätta värka i samma takt eller värre?
Här är de oxå sol och riktigt varmt å gott! Tyvärr säger fogarna nej för att kunna gå ut och njuta av de :( och på insidan inser man kraftigt att alla blås oväder å annat satt sina spår på fönstrerna som är så äckligt smutsiga :( å där är de istället lusten som sätter stop
Ni pratar om läckande bröst. Mina läcker inte längre utan när jag trycker så kommer vätska. Men de var just läckande bröst jag fick i början vilket gjorde att jag misstänkte att jag var gravid så med andra ord mitt första symtom. Någon mer som hade så dom 4 första veckorna?
Min man verkar missuppfattat detta med alla hjärtatans dag? Vakna ca 3 min innan han stack till jobbet! Upp för göra lite te så kommer han bakom mig och lägger armen om mig å pussa i nacken å säger GRATTIS älskling! Öhh banken mitt svar å fråga om jag hade namnsdag men icke de var alla hjärtans dag! Hm inte säger man grattis inte då?!?
Snyggt stavat de blev med iphonen :S
Nu fick jag hem tiden från speciellultraljudsundersökningen på Antenatalenheten på östra sjukhuset. Och de blir nu redan på onsdag nästa vecka! Och har inte tänkt på de innan men nu vart jag jävligt nervös helt Plötsligt!! Tänk om den lille killen har de, blir några jobbig år isf