Juni-barn
Tack! Fått i mig två Alvedon vid två tillfällen idag och just nu orkar jag sitta uppe lite men är för rastlös för att bara sova! Tur man har mobilen att leka med :) länge sedan man gjorde så många uppdateringar på fb ;)
Hej alla! Tänkte bara dela med mig av en sak till er som letar barnvagn.
Min kusin som ska ha barn 4 veckor innan mig har köpt denna som även var nersatt och hon är verkligen super nöjd över den =) tänkte bara om någon som var intresserad =)
http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/barnvagnar-tillbehor/crescent-barnvagn-tillbehor/crescent-barnvagnar/crescent-easy-duovagn-inkl-bilstol.html#.TxaVJ63OcT0.facebook
Så i morgon går man in i vecka 22 så 52,5% av graviditeten har man gått! Trodde jag hade besegrat illamåendet men igår smög den sig upp bakifrån och överrumpla mig totalt. Från ingenstans kändes de som jag åter igen var i vecka 9 och med illamående tabletter och À-fil vägra de släppa taget så jag välkomnar illamåendet tillbaka. För idag mår jag lika illa och kräktes på morgonen innan jag fått något i magen. Jag hoppas jag snart slipper detta igen och de lämnar min kropp! Måste även snart ta kontakt med min bm för hade tänkt vänta tills den 27 feb när jag har tid till henne men känner att jag nu inte kan vänta mer utan hon får kolla mitt blodtryck, socker osv för jag är ständigt trött och mellan varven yr och har svått mef koncentreringen! Så de våre dumt att vänta 4 veckor men bara hoppas hon känner desamma?
På tal om bröst vill jag inte att dom växa mer för då jag har 80 DD alt 85 D (beroende modell) blir de grymt tungt för ryggen plus de är svårt att hitta bhar! Med sonen fick jag F kupa vilket gjorde jag fick beställa svin dyra bh och då jag var lite snål mot mig själv köpte jag bara en sådan bh och resten i 90 E vilket funka om man gillar trångt! Denna gång ska jag inte vara snål mot mig själv utan går jag över på E kupa kommer jag beställa typ 3 st och sedan ett par bra Sportbh att på natten! Någon som haft och minns hur de var att duscha medans ni amma? Jag själv minns att när man duschat klart fick man snabbt som ögat torka sig för att få på bhn och inlägg de var som två fontäner som spruta rätt fram :S hade massor med mjölk och snabbt gick de vid amningen och pojken hann knappt svälja för de rann så snabbt! Så de gick verkligen svin snabbt att få i honom mat vilket gjorde att han spydde mycket då de ofta blev för mycket! * vad jag börjar minnas saker helt plötsligt*