Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Fy vilken natt jag haft :( inte sovit mer än 1 å halv timme och de var mellan 23 och halv 1 sen har suttit vaken och vid 4 i natt kom tårarna pga trötthet och nu mår jag illa och ont i huvudet då jag är så trött och har ont i mina jävla fogar och de är dom som spökar i natt. Inte kunnat ligga på sida el rygg utan att de känns som ligamentet på höger sida ska gå av! Och nu ska jag ut och gå i snön då jag ska på magnetrötgen med dottern inne i Göteborg på östra kan lova jag ingen lust har att åka pendeltåg och spårvagn idag :( kommer hata denna dag och lär somna i eftermiddag

• JennieJ
    MissFörstånd skrev 2012-01-23 08:07:12 följande:
    Jennie - kramar till dig!

Tackar ;)
  • JennieJ
    Dancia skrev 2012-01-23 13:55:12 följande:
    När jag berättade för min snart 4-åriga son att vi ska till sjukhuset där vi ska få titta på bebisen och sen kommer vi hem med bilder på bebisen :). Då frågade han mig om doktorn kommer stänga min mage igen efter att hon öppnat den :). Jag blev så full i skratt och fick förklara att doktorn inte behöver öppna magen för att se bebisen utan hon använder en sorts kamera som hon håller på magen så man kan se igenom huden och in till bebisen :). Så tankspridd min lille pojk är :).

Haha vad underbara barn kan vara ;)
  • JennieJ
    Lilltroll1 skrev 2012-01-23 21:06:53 följande:
    RUL idag... 18+2 beräknad midsommar (20/6) och vi får en liten Casper!!!! *överlycklig*

Casper är ett av 3 killnamn vi här hemma försöker bestämma oss fram till :) får se vad det blir i slutändan
  • JennieJ

Herregud vad förvirrad jag är med alla namnbyten :S tack ni som har samma bild men annars är jag helt lost!! Trodde jag var förvirrad innan men icke som icke !

• JennieJ
    RocketQueen skrev 2012-01-23 22:46:34 följande:
    Haha jag tänkte att det är nog bäst att undvika ett bildbyte nu också, om jag nu vill att folk ska känna igen mig
    theawesomelifeofanordinaryrocksthar.blogspot....

Haha uppskattas! Förstår alla som byte namn svårt nu i början å veta vem e vem!
  • JennieJ

Hej tjejer :) idag är jag i vecka 21 (20+0) med andra ord passerat halva tiden :) grymt härligt. Grattis till alla lyckade rul och lycka till er som snart ska gå :). Själv filar vi på för fullt här hemma angående namn och dom vi filosoferar över är Casper, Robin och Elias men igår dök de upp ett namn till i mitt huvud och de är Viggo :) Sicken tur de är många månader kvar innan man måste bestämma sig!! Dok mellan namnen är inte stans vackraste men de är efter min och mannens olika gammel morfar! Som lite tradition har jag haft gammla släkt namn till båda mina andra så denna lilla pojk får de oxå och hans mellan namn blir Tagge (efter min) och Carl (efter hans pappas) som sagt inte stans vackraste men viktigt! :)

• JennieJ

Hej tjejer :) idag är jag i vecka 21 (20+0) med andra ord passerat halva tiden :) grymt härligt. Grattis till alla lyckade rul och lycka till er som snart ska gå :). Själv filar vi på för fullt här hemma angående namn och dom vi filosoferar över är Casper, Robin och Elias men igår dök de upp ett namn till i mitt huvud och de är Viggo :) Sicken tur de är många månader kvar innan man måste bestämma sig!! Dok mellan namnen är inte stans vackraste men de är efter min och mannens olika gammel morfar! Som lite tradition har jag haft gammla släkt namn till båda mina andra så denna lilla pojk får de oxå och hans mellan namn blir Tagge (efter min) och Carl (efter hans pappas) som sagt inte stans vackraste men viktigt! :)

• JennieJ

Förstår er som nojjar er med vikten efter 2 graviditer med kraftiga viktuppgångar så som 31 och 38 kilo känner jag mig ganska nojig vad jag denna gång ska sluta på då jag redan nu i vecka 21 ökat drygt 12-13 kilo :S men med bulimi och träningsnarkoman från ungdomen har jag mina hjärnspöken MEN konstigt nog inte så mycket under mina graviditeter vilket jag å bm så klart pratar mycket om! Som jag berättat innan så vägde jag 55 kilo vid inskrivningen med dottern 1999 och vid sista invägningen med pojken var vågen på 131 kilo och på mina 168 cm långa kropp var jag som en köttbulle!

• JennieJ

Sista invägningen med pojken var 2004 så ganska mycket att öka 76 kilo på knappt 4 år! Ber till Gud jag stannar innan 30 + denna gång! Måste träna bort de efter

Svar på tråden Juni-barn