Inlägg från: Annelie81 |Visa alla inlägg
  • Annelie81

Juni-barn

Lina007- ja fy säger jag bara för den undersökningen, ligga på en brits med rumpan åt en ung manlig läkare.... Så pinsamt och fruktansvärt ont! Nu fick jag ialla fall en möjlighet att opereras efter förlossning så det kändes bra...men tråkigt för din skull :(
    Du får ligga på och helt enkelt kräva en op, överdriv dina symtom!

• Annelie81

Lillsnurr82 - aha den kan ha varit receptbelagd....
    Havsjungfrun- vart hittar man den oljan?

• Annelie81

Jag bor i stockholm....eller i en håla utanför Men tar mig lätt in till stan med pendeltåget! 

• Annelie81

Ha ha det är så kul att skriva inlägg som ingen fattar....För ett tag sen var det någon som frågade om man bodde i stockholm och när man svarar hamnar man bland föräldrapenning....Ja ja...ni fattar i alla fall

• Annelie81
    Pepita - har för mig att när barnet fyllt 1år måste man plocka ut 5 dagar i veckan....eller? Någon som har bättre koll?
  • Annelie81
    Lina007 - härligt! Jag skall göra detsamma samt boka tid för fotvård....det är grymt skönt! Skall försöka unna mig sådant innan bebben kommer!
  • Annelie81

Uddabus - jag har fått mörka fläckar vid överläppen och fräknar!!! Hoppas att mörka fläcken försvinner....ha ha

• Annelie81

Här är en till med mensvärk...vaknade vid 5 av smärtan men...bara gilla läget och hoppas att kroppen tränar sig på det som komma skall!

Svar på tråden Juni-barn