Inlägg från: Annelie81 |Visa alla inlägg
  • Annelie81

Juni-barn

Enortsmamma- nä absolut inte! Tycker att det var en onödigt dyr kostnad! Kör på den för 600:- ! Det viktigaste minnet har ni ju i era hjärtan *kram*

• Annelie81

38 dagar kvar! Och idag skall jag med foglossning deluxe gå på marknad... Pucko! Ja ja, får väl sätta mig ned mellan varven. Vill ju inte vara instängd och sängliggandes när det är så underbart väder ute! Trevlig lördag tjejer!!!

• Annelie81

Hi hi, tycker att det är kul att läsa om er som får tätt...jag är nog en av dem som tittar och fram för allt försöker räkna ut hur tätt det är mellan barnet i vagnen och den i magen :)
    Mellan mig och min bror är det tio månader....;)

• Annelie81

Lillsnurr82 - måste han iväg dit och jobba? Finns det inga andra alternativ ? Tänker på dig....

• Annelie81

36 dagar kvar....börjar få riktiga förvärkar nu...trodde jag skulle föda på ett café igår...ha ha, stod och andades genom värkar där inne...ha ha folk glodde kan jag säga. De släppte som tur va....Inga värkar idag men ack så trött.
    Är inte riktigt klar - har inte löst skötbords frågan ännu. Vi bor ganska trångt och inte ens skötbordet "sniglar" från ikea får plats på vår toalett. Ett skötbord på badkaret går bort då det känns alldeles för rangligt...sen vill jag ha förvaringsmöjligheter med blöjor och salvor snygg ordnat....suck....

• Annelie81
    Elvis mamma - smart...jag vill nämligen inte borra i kaklet i badrummet....men i sovrummet....vill dock ha nära till vatten....å va jag e jobbig---kommer inte bli något skötbord alls....ha ha ha 
  • Annelie81

Baby1112- aha babyproffsens egna....skall kika...kan ju kolla blocket oxå...
    Tack för alla tips förresten! Har tyvärr tvättpelare....(tyvärr ha ha)...önskar att jag inte hade torktumlaren ovanpå tvättmaskin då hade allt löst sig....

Vi får se hur det slutar....

Svar på tråden Juni-barn