Inlägg från: Annelie81 |Visa alla inlägg
  • Annelie81

Juni-barn

FrökenFräken82 - Jag är jobbar 4 timmar om dagen några dagar till men jag är redan rastlös! Har försökt bakat och plockat lite hemma men jag har en foglossning som heter duga oxå...så det blir mycket vila. Men sååå tråkigt att bara ligga...
    Men mår du bra så skulle jag fixa inför ankomsten...tvätta bebiskläder, bädda spjälsängen, baka, handla på sig massor av saker som man vet brukar ta slut snabbt, göra matlådor..... 

• Annelie81

Idag fick jag veta att jag skall hålla mig hemma imorgon för en babyshower! Mer vet jag inte....
    Någon annan som haft eller skall ha?

• Annelie81
    Lenis21- Har du varit alls hos läkaren pg av smärtan....jag hade nämligen något liknande och det var njursten. Hade inte ont när jag kissa "bara"  smärtan på höger sida av ryggen som aldrig gav sig.....
  • Annelie81

Då har man haft babyshower! Jättekul, lekar, pynt av gipsmage och present öppning  Massor av fina saker. Dock var en av lekarna - gissa bajset---ha ha superäckligt. De hade smält ner olika chokladsorter i tre blöjor..så skulle man gissa vilka de var. Trodde jag skulle spy när jag såg vännerna smaka och lukta i blöjorna....ha ha ha 

• Annelie81

Å jag känner som er alla....Vill ha "lillebror" här NU! En kompis var förbi igår och lämnade en söt påse med två färska ananaser i...hi hi

Börja bli less men han är i alla fall fixerad...något positivt i alla fall...idag .v.38 (37+0) 

• Annelie81

Men oj vad det händer grejer!!! Alltid någon som har åkt in när man kikar in här! Tycker att jag borde ligga bra till eftersom jag skall ha 5 juni men det skiter statistiken i ser jag ... Ha ha...här händer inget!
    Glad att vädret börjar bli bättre och man får vara ute och njuta..,2 arbetsdagar kvar...sen kan han få komma!!! Ha en bra dag alla! N

• Annelie81

Hörrni tjejer som bloggar....Har varit sugen länge men inte kommit igång. Nu har jag lite mer tid att sätt mig in i allt....men det finns ju många "blogg sidor" att välja mellan!!!! 
    Vilken rekommenderar ni och har ni något bra tips i allmänhet?  

• Annelie81

Sweet life - var in och kikade på din....den känns stilren, många jag tittat på är så plottriga...vill ha det snyggt.....
    Hur fixar man egen domän? 

Svar på tråden Juni-barn