Juni-barn
Stämmer in med tidigare kommentarer! Lycka till i framtiden och all styrka till er nu!
Stämmer in med tidigare kommentarer! Lycka till i framtiden och all styrka till er nu!
Jag mår åxå jättebra! Vissa dagar känner jag mej knappt gravid :) Jobbar på förskola men tycker att det går bra.
Imorgon ska vi på vårt andra ultraljud och vi hoppas på att få veta vad det är för kön :) Ska bli jättespännande! Själv tror jag på en tjej men vi får se.
Varit på ultraljud idag! Vi väntar, som jag trodde, en liten tjej!! Vi var ju på ultraljud i v.12 också och det var roligt att se vilken stor skillnad det var på barnet och hur mycket tydligare man såg allt. Det är ju helt underbart att ligga och titta på bilderna och fatta att det lilla pyret ligger i min mage =)
Usch, jag kanade av vägen idag och rakt ner i diket o en telefonstolpe! Jag och min bonusdotter satt i bilen, vi mår båda bra men vad jag grät när jag kom hem. Som tur var så blev det ingen stor smäll så jag är inte orolig för bebisen men visst funderar man några extra gånger på vad som kunde ha hänt.
Kör försiktigt på de hala vägarna!!!
Kände just bebisen röra sig för första gången!! Hon är väl lika chockad som efter avåkningen ;)
PIO: Usch, magsjukan är inte kul! Hoppas sonen kryar på sig snabbt och att du slipper.
Halvvägs idag :)
Så mysigt att känna bebisen röra sig inne i magen :)
Min sambo är också väldigt oromantisk! Jag fick ett mail från honom på jobbet....ett massmail. Man känner sig verkligen speciell....Förra året fick jag ett kort och choklad men det var vår första alla hjärtansdag så den var väl speciell. Bara att inse att det alltid kommer vara så ;)
Idag är ingen bra dag :( Känner mej sååå deppig och trött. Vi ska ju sälja vårt hus och inför visningen finns det några saker som behöver göras innan. Det och jobbet upptar all vaken tid för min sambo, känner mej helt dissad. Det som är ännu värre är att jag nästan är avundsjuk på hans 6-åriga dotter som bor här varannan vecka. Det känns som att hon får all uppmärksamhet när hon är här och det är klart hon ska ha det. Men när jag inte får nån alls så känns det jättejobbigt. Idag åkte jag in till stan bara för att komma härifrån några timmar....vill inte ha det så här!! Hoppas verkligen bara att det är en dålig dag och inget mer. Detta borde ju vara den lyckligaste tiden i mitt liv men jag kan inte göra annat än att gråta. Försökte prata med honom tidigare men fick ingen vidare respons. Ska vi flytta så måste det göras saker och för att få löneförhöjning på jobbet måste han lägga ner lite mer tid där just nu. Tycker ändå att man borde få en puss när man kommer hem från jobbet, jag tycker inte det är så mycket begärt....eller?
Var bara tvungen att skriva av mej lite. Inget jag känner att jag vill ta med mina kompisar eller mamma, känns som om det bara blir en stor grej då.
Hoppas på en bättre dag imon!!