Inlägg från: Lenis21 |Visa alla inlägg
  • Lenis21

Juni-barn

Åhhh så mysigt med alla bebisar som kommit ut. Inget tecken här inte. Jag och sambon bestämde oss för att vi ska baka bullar idag då det är så dåligt väder. Kul att ha något att bjuda på när alla kommer och ska hälsa på sedan. Stort grattis till alla som fått sina bebisar. Jag får nog vänta lite till innan. Kram på er alla

• Lenis21

Grattis till pojkarnasmamma85. Kul att han ville titta ut. Det känns som om att det är många som är väldigt nära nu. Själv känner jag inget. Bf om 10 dagar. Längtar så mycket nu och storasyster börjar bli otålig. Grattis till er som ligger och snuffar på bebis.

• Lenis21

Min dotter är född bf+7 så det att pojkar föds senare än flickor tror jag inte stämmer. 2 st vänner har fått barn nyss, båda pojkar. Den ena kom nästan 3 veckor för tidigt och den andre 4 veckor för tidigt. Men alltid kul att spekulera kring allt. Får se hur det blir för mig denna gång men som det känns nu så vill nog bebis stanna kvar lite till.

• Lenis21

Lycka 4 - va jobbigt för dig att du har så ont. Känner igen det där med att hela magen känns som ett stort blåmärke. Ont i revbenen har jag också. Bebis är fixerad men magen har inte sjunkit något. Är jobbigt att andas då den ligger och trycker upp mot lungorna. Jaja ska inte klaga, mår rätt så bra ändå. Nä nu blir det nog sängen, är så trött.
    Får se om någon mer bebis tittat ut i morgon. Kram till er alla som kämpar på där ute

• Lenis21

Stjärnfrukt- hoppas verkligen att allt är bra. Låter ju helt otroligt att det har växt 5 cm på en vecka bara. Väldigt konstigt att de inte gjort rutintesterna på dig, här är de väldigt noga med det. Men det ordnar sig ska du se!

Cataleya- grattis till er dotter!

Javisst- hoppas på att din bebis vill titta ut i dagarna, jobbigt att gå över så länge.

Idag känner jag mig väldigt illamående, haft svårt att få i mig nåt. Dessutom ska jag på utvecklingssamtal på dotterns dagis idag. Har lite svårt för den fröken som jag ska träffa. Hon spelar så jäkla överlägsen hela tiden. Känns som om hon tror att hon kan trycka ner mig pga min ålder och det blir jag så förbannad över. Nu börjar familj och vänner ringa för att kolla om det händer något med bebis, lika frustrerande varje gång att behöva säga att allt är lugnt. Men glad så länge bebis mår bra där inne.

• Lenis21

Uddabus- usch stackars dig som gått över så länge. Måste vara jobbigt att läsa om alla bebisar som tittar ut medan din vill vara kvar. Har du fått någon tid för överburenhetskontroll? Hoppas att din bebis vill titta ut snart. Styrkekramar till dig

• Lenis21

Cataleya- Gud så söt hon är, längtar så nu. Kul att du lagt upp en bild.

Ikväll har jag haft riktigt jobbigt. Dottern är på trotshumör. Hon testar alla gränser och vet att jag inte orkar som vanligt. Hon var så arg egentligen för ingenting och vi har haft riktigt krig här hemma. Övertrött var hon också. Försöker vara stark och visa att hon inte får göra som hon vill. Till slut nu så somnade hon. Blir så ledsen såhär efteråt och känner mig hemsk emot henne. Avskyr att behöva bli så arg. På detta så mår jag skit också, mått illa hela dagen och fått hemsk huvudvärk också. Blir snart till att lägga sig om det går. Så skönt att bara få skriva av sig lite.

Svar på tråden Juni-barn