Juni-barn
HeavyD - välkommen hit. Det kanske blir så att man får äta jordgubbar på bb i år. Man kan ju alltid hoppas.
HeavyD - välkommen hit. Det kanske blir så att man får äta jordgubbar på bb i år. Man kan ju alltid hoppas.
Ja Uddabus, min sambo sa samma sak. Att vi får begära in en tv ifall det sätter igång under matchen. Haha
CatrinF välkommen hit. Hoppas att det går bättre denna gången
Lucian caesar- jag är också väldigt illamående till och från. Hade hemskt illamående fram till vecka 27, inte glad att det är tillbaka.
Grattis lillsnurr!!! Hoppas allt gick bra.
Grattis till de nya bebisarna
Missförstånd- det låter som du har "snälla" förvärkar. När det gör ont i ryggen så brukar det väl vara förvärkar.
Jag har haft ont i magen några dagar fast inga förvärkar lr nåt sånt. Det är mina tarmar som spökar. Blir glad när jag känner lite smärta men när jag inser att det är fel sorts smärta, alltså tarmarna som bökar så blir jag så besviken. Inga tecken alls med bf-4. Bebis kommer när den kommer.
Albins- grattis till Viktor. Oj låter som om du haft det jobbigt. Ska bli intressant att läsa sedan.
Missförstånd, vart bor du???? Vilket sjukhus gäller det??? Skulle vara typiskt om det drog igång nu då!!!!
Grattis havsjungfrun. Hoppas att allt gick bra. Det var en ganska stor gosse ni gick.
Jag är kvar, har bf på torsdag men ligger just nu på specförlossningen för stopp i hö. Njure. ( finns att läsa om i andra tråden). Vet ej hur det blir, om de vill sätta igång mig eller inte. Natten har gått hyfsat bra. Får se sedan när läkaren kommer.
Nu blir det antagligen igångsättning under dagen. Fick precis en hinnsvepning och hon lyckades få in 2 fingrar. Så nu längtar jag efter bebis samtidigt som jag nu blev lite rädd då det gått så fort alltihopa. Lycka till till er andra.
Nu ligger jag med min efterlängtade dotter på bröstet. Föddes 120620 kl. 00.50. 3415 g och 50 cm. Vill ni veta det sjuka??? Min första dotter vägde exakt 3415 g när hon föddes också. Allt har gått bra. Skriver min historia när jag har mera tid.
Grattis Uddabus till din pojk
Grattis till alla bebisar. Inte så aktiv just nu då lillan tar upp all tid.
Bumman79- jag var jätteförkyld när Minella föddes. Mitt tips är att ha med dig en nässpray, jag var så tät i näsan att det hade vart väldigt jobbigt att andas igenom värkar utan den. Jag hade/har haft en jobbig hosta och det var lite jobbigt att hosta under förlossningen. Men värre är det nu då jag hostar när Minella ammas. Hon blir lite rädd och släpper taget. Hon har också blivit förkyld, alldeles hes när hon skriker och nyser hela tiden. Hoppas att vi blir friska snart. Hoppas att du också blir frisk innan det är dags. Lycka till
Håller med lina007 om att du ska packa ner nässpray redan nu om du är täppt. Det gjorde jag och det är jag så glad över nu.
Jag vill men- tänk inte på alla andras historier, alla förlossningar och kroppar är unika. Det finns nog inte en som är exakt som någon annan. Jag fick igångsättning i form av hormondroppar och bara hört negativt om det. Var rädd att det skulle bli kaos m.m men hade liksom inget val. Jag kan bara säga att detta var en sådan enkel förlossning och jag är såååå nöjd. Oroade mig i onödan. Det kommer gå bra för dig. Man får tänka som så att man får ju sitt mirakel och visst får man lida lite pin men tro mig, det är det värt. Lycka till när det väl är dags. Styrkekramar till dig. Vill bara säga att du är inte värdelös, du har lyckats skapa ett liv och burit runt på det i 9månader. Var stolt!
Lycka till ekind om det är på g.
Grattis till era små underverk. Nu får ni också snuffsa bebis.
Grattis fyrklöver och ni som är kvar får kämpa på så har ni snart era bebisar hos er.