Inlägg från: Lenis21 |Visa alla inlägg
  • Lenis21

Juni-barn

Uddabus- va glad att du ej fått bristningar. Jag fick det med dottern, lite på mage och lår. Denna gång så har jag inte fått några nya så det känns ju bra.

• Lenis21

Lillsnurr2- precis så har jag också tänkt. Kan man älska ett till barn så mycket som jag älskar min dotter. Det är klart att man gör men ändå så går tanken så.

• Lenis21

Bebisgalen- jag tror det är för sent att ångra sig tyvärr. Men vad spännande, snart ligger du och bebis och gosar och livet är förändrat för alltid. ( positivt då alltså). Lycka till nu.

• Lenis21

Ensortsmamma- lycka till i morgon, hoppas att du får träffa ditt barn i morgon. Styrkekramar till dig!

• Lenis21

Bumman79- förstår helt vad du menar. Min arbetskamrat och jag har bf med 6 dagars skillnad. Hon fick en liten son i förrgår. Nu längtar man ju ihjäl sig, absolut när man såg hennes lilla skatt som kommit till världen. En vecka kvar till bf idag men tror att jag får gå över. Det återstår att se. Kramar till er alla

• Lenis21

Grattis bebisgalen. Det var en stor pojke ni fick. Gick allt bra???

Ensortsmamma- jag håller tummarna för att det är din tur nästa gång.

Lillsnurr82- hoppas att det inte är bluff, att det sätter igång på riktigt snart.

Här händer det fortfarande ingenting. Inte en enda förvärk lr något annat. Hur många är vi kvar som inte fått ännu????

• Lenis21

Grattis stjärnfrukt! Så häftig förlossning! Det är min sambos skräck, att barnet ska komma i bilen. Skönt att det gick bra.

• Lenis21

Uddabus, nu är det dags att din bebis kommer ut. Hoppas att du har ditt barn hos dig innan helgen är slut. Jag har fått stränga order av sambon att inte föda ikväll då Sverige ska spela. Haha

Svar på tråden Juni-barn