Juni-barn
Haha ja, man tror ju som du säger att man håller på att bli sjuk. Känner mig lite "sjuk" av alla symptom tillsammans. Men visst ska det kännas att man är gravid
Haha ja, man tror ju som du säger att man håller på att bli sjuk. Känner mig lite "sjuk" av alla symptom tillsammans. Men visst ska det kännas att man är gravid
Ja hörrni, detta kommer gå kalas :)
Längtar så tills första ul, bara max 6 veckor kvar!? Men kanske bäst att jag ringer mvc å bokar en tid först haha! När ska ni andra göra rul, har ni bokat det privat eller? Här vet jag inte ens om man kan det..
vul menar jag såklart.
grattis mammie86!
Hm ja vi har en privat klinik här i kalmar som man kan boka om man vill. Men jag ska nog hålla mig tills det tidiga ul, även fast det hade varit mysigt! känns så tidigt än.
Idag är jag för övrigt fruktansvärt trött.. känns som att jag och 1åringen sover ikapp hela tiden. Illmående med men det är ju givet!
somelikeithot: har lite halsbränna till och från, hade också mkt förra grav. kan tipsa om sötmandel det hjälpte för min del!
hur mår ni andra?
Jag ska göra det tidiga ul sen runt v.12 Tror jag skippar vul faktiskt, var det det du menade? Annars det tidiga ul blir du alltid erbjuden hos bm, går du på gudmundsgården? Men om du vill göra vul nu snart kan du göra på privata gyn mot. på larmgatan, ring och hör tror du skulle kunna göra det nu.