siciliana skrev 2011-12-12 18:12:54 följande:
Nu ska jag bli lite bättre på att skriva, inte bara läsa...
Har går snart in i vecka 13, inga känningar alls längre, förutom att jag känner mig så uppblåst.. Tycker det känns lite pinsamt, med tanke på att livmodern bara är ett par centimeter ovanför bäckenet, känner mig bara fet!
Har sett den lilla fisen på vul, coolt att de redan ser ut som bebisar i miniformat.
Har inte berättat för några om graviditeten än, känner mig lite nervös för reaktionerna, jag pluggar och är färdigutbildad i januari, men tror det blir svårt att få jobb halvvägs in i graviditet. Dessutom har vi nybyggt hus och ett barn till, så jag känner mig lite oansvarig...
Jobbigt för er stackare som har blödningar, men de behöver inte betyda att nåt är fel... Men det kanske är svårt att inte oroa sig ändå...
Lilja och loppan - Läste också att du födde i v 25 förra gången, halkade kanske lite på knapparna...
Hur noga är ni med vad ni stoppar i er? Har ätit både lufttorkat kött, ostar och sushi... Tänkte ta denna graviditeten lite avslappnat...
Sushi ska ju vara okej nu i vilket fall som. Men jag äter också allt som jag är sugen på och må bra av :) det som känns bäst för var och en tror jag är det bästa.