Sitter här och gråtit ett tag , närmare 1 timme! Familjen bör vakna inom närmsta 3 timmarna så man är helt själv! Drömt sådan hemsk mardröm och framför allt verklighetstrogen :( drömde min man lämna mig för en smal, sexuellt aktiv och svin snygg tjej! I drömmen var han helt iskall och dom hade sex framför ögonen på mig! Som i verkligheten var jag gravid (dok mer i slutet vilket ni snart fattar) hade röd näsa Pga förkylning , ingen sexlust och hemorojjder (som verkligheten) och han byte ut mig! I näsa sekund sprang jag runt till olika kliniker för göra abort men då jag näsan var på väg att födda var de svårt att hitta klinik. Så jag sprang runt å runt och till slut vakna jag och tårarna bara rullar!! Är så rädd att bli sjäöb igen då jag vart de med mina två andra barn när jag var gravid och just att jag även känner mig äcklig med röd näsa (förkyld), stor å klumpig, hemorojjder ja allmänt svin ful och på de alla dessa infektioner och sd vilket gör att man vågar inte ha sex för de gör ont! URK för dessa drömmar man har