Juni-barn
Vad härligt att höra att de löste sig :)
Skriver här i lite smått panik?? Har åter igen fått hemska sammandragningar och tagit 2 Alvedon men om de inte släpper ska man då vända sig till förlossningen eller gynmottagningen? Är i vecka 22
Tack för svaren! Mannen tappar upp vatten så ska ta ett bad för se om de slutar! Barnvakt är fixat så de är bara åka direkt om de behövs!
Är nu hemma från ytterligare ett besök på gynakuten och detta besök tog nästan 10 timmar!!!!! Åkte in kl 6 i morse för då orka jag inte längre. Väl där var jag på väg att vända å åka hem för de var överfullt i väntrummet pga den enda läkaren som jobba fått massa akut grejer under kvällen å natten som varit! Men tur jag vänta för nu går jag på en ny dunder kur med penicillin eftersom jag åkt på njurbäckeninflammation men ingen effekt på tappen (tack gode Gud) men fick ordinerat sänglägge tills måndag då jag måste kontakta bm för hade väldigt dåligt hb, socker och högt blodtryck * suck*
Gammalmamman: när jag vänta min dotter som idag är 11 år så var min mamma gravid samtidigt som mig. Jag var 20 när hon kom och mon mamma 39 år :) så idag skiljer de 3 månader på tjejerna! Minns en rolig händelse när min syster var någon vecka och jag fortfarande gravid! Var på en pizzeria och pizza gubben titta konstigt på mig där jag står med magen i vädret och min lilla syster på armen. Till slut kunde han inte hålla sig utan tittar frågande på mig och säger " bara 1 komma ut?" haha garva sönder mig och han är helt ärlig och rycker på axlarna. Fick förklarat för honom att de var min lilla syster jag hade på armen :)))
Här sitter jag vid frukost bordet helt yr vaken! Inte många timmar alls jag sovit denna helg pga ont å sd! Dok den lilla stund jag sov i natt så drömde jag att ja "gänga" Sean banan URK vilken hemsk dröm!!! Nu lär man tänka p de all framtid! Mamma "gänga" sonens idol snygg rubrik på löpsedeln haha! Nä hoppas vårdcentralen snart ringer mig så man kan gå ditt för efter kanske hinna vila innan barnen kommer hem