Juni-barn
Har fullförståelse! En del ser man knapp att dom varit gravida efter 4-6 veckor medans en annan ser ut att vara jätte gravid långt efter
En till som känner sig väldigt nere och framför allt väldigt trött! Och detta pga sömnbrist då jag knappt sover på nätterna pga fogarna! Deppig och nere känner jag mig mest för att jag är så begränsad och även de pga fogarna :( inga promenader och städa å allt de alldagliga gör att fogarna gör ont! I mina två andra graviditer älska ja verkligen att vara gravid men denna gången glädjs jag inte alls utan önska bara veckorna snabbt rullar på till juni så jag får ha min gosse i famnen och gå långa hinderfria promenader tillsammans med min stackars hund jag helt har försummat sedan veckor tillbaka!!
Denna lista skulle jag vilja stå med i dok med IPhone kan jag inte själv! Så vill någon vara jätte snäll att sätta in kille för mig är jag jätte tacksam :)
God morgon tjejer hoppas allt är okej med er! Själv är jag helt färdig efter enbart 3 timmars sömn och dessutom fick jag kramp i höger vadd i natt ( första krampen denna graviditeten ) till en början vart jag rädd men tror de berodde på att jag var i ett mellan läge mellan sömn å vaken! Tror dessutom jag hantera de lite fel då jag idag har ont i själva fotfästet ( ovansidan ) istället för vadden och de är ju lovande eftersom man måste tvinga sig gå lite idag då de måste storhandlas mat och även lite kläder så som strumpor å annat tråkigt till barnen! Så aj aj mina fogar i eftermiddag å kväll! Hoppas ni alla får en bra dag å en sak till nu borde väl alla gjort sina rul eller? Tänkte man kunde säga grattis till alla och underbart med enbart positiva besked då vi alla vill ha en gla och positiv tråd där tråkigheter kan hålla sig borta! Vi hade våran dos av sådant dom första veckorna tycker jag!
Suck då har man blivit sjuk! Feber, näsan rinner, ont i halsen och en hemsk huvudvärk! Anledningen är att igår blev jag stående i över 1 å en halv timme i flera minus grader väntande på pendeltåget! Inställda tåg och 2 fullproppade som man inte fick plats på! Så trött på västtrafik för varje gång de blir lite snö och minusgrader lamslås trafiken helt och tacken för de riktigt dålig nu! Har 38,2 i feber är de något att oroa sig för, Tanke på bebisen?