Juni-barn
Dancia - sant! Jag är allergisk mot pollen, hö och gräs så här hängs allas kläder inne .
Dancia - sant! Jag är allergisk mot pollen, hö och gräs så här hängs allas kläder inne .
Emma78 -jag är också heltidssjukskriven med foglossning. Sitter för mycket i jobbet och det får jag inte för läkaren längre.
Stjärnfrukt - fota magen, om du tycker den är fin så är den det. Skit i vad de andra puckona säger! Jag får höra blandat om att jag är både stoooor och liiiten, aldrig är det riktigt bra i någons ögon förutom i mina och sambons
Hej tjejer!
Tänkte mest bara lämna ett lite avtryck så ni vet att jag lever och mår "bra". Vi har varit i fjällen ons-sön och nu har dagarna bara sprungit iväg. Jag har läst allt vad ni skrivit men inte hunnit kommentera .
Jag ringde fk igår för att se hur det gick för min sjukskrivning (hemma på heltid med fogarna) då visade det sig att jag glömt anmäla mig sjuk. Det räcker INTE bara med läkarintyget. Blev då påmind om att jag gjort samma miss en gång förut för jag trodde att läkarintyget borde räcka men det gör det alltså inte. Men nu är jag sjukanmäld iaf och har fyllt i alla papper och får glatt vänta lite till på besked.
Det är bara 12 veckor kvar för oss nu, 9veckor om denna bebis har lika bråttom som dottern. Paniken börjar komma över att spjälisen står i kartong. Nu eldar jag i baken på sambon som ska ställa i ordning i källaren så vi kan möblera om häruppe..
Jag har aldrig nånsin fått hem papper automatiskt när jag skickat läkarintyget vid sjukskrivning. Borde ju inte skilja sig för man ringer väl ändå samma ställe, kundcentret.
Fick hem papper också om att jag snart är förälder från fk och måste skicka in arbetsgivarintyg IGEN! Skickade med i ansökan om grav.Penning men de måste ändå ha nya, blir galen!
Surfinbird - tack för infon. Hoppas du inte tar illa upp.
Agnes - Ett stort Grattis till flickorna!!! Hoppas allt går bra och att ni mår bra allihopa! Häng gärna kvar med oss .
Surfinbird - näe det är ju inte så lätt med alla regler, speciellt inte när man inte varit sjukskriven så många gånger och man glömmer ju snabbt. Det tog dock på mitt tålamod att jag måste skicka in tv arbetsgivarintyg inom loppet av 40 dagar, chefen blev inte heller överlycklig men det är ju inte handläggarens fel .
Jag har bra järnvärde men äter ändå järn .
Jag har kramp i benet idag, någon mer som känt så? Det gör skitont och ingenting hjälper.