Juni-barn
Jag har aldrig skrivit ett sådant.
Är det viktigt att man skriver ett?
Den här sidan hittade jag efter lite googlande, och det hjälpte mig. Tänkte posta mitt brev här så att ni kan få säga bu eller bä sen...
Härligt, vi hejjar på Pojkarnas mamma! Själv får bebisen gärna stanna 1,5 vecka till för min del! För då är det 37+0 enligt ultraljudet...
Här hemma har vi hamnat i nått renoverings/boar inferno! Vi har en tillbyggnad på huset där vi har ett badrum två sovrum (varav det ena är bebis rum) och en hall samt gillestuga. Nu har sambon lagt golv i alla rummen, målat väggarna och håller nu på att måla furudörrarna vita...
Själv håller jag på att kolla på gardiner, tvätta och vika bebiskläder och sånt som man kan göra som höggravid när man knappt orkar stå upp för att fötterna dunkar och bebisen trycker upp mjälten till halsgropen..
Det har inte kommit nå mer av slemproppen idag, men jag väntar med spänning. Har ju de senaste dagarna och nätterna haft mensvärk/magknip och behövt springa på toa och göra nr två så fort jag vaknar och varit riktigt lös i magen.. Undra om det kan ha med slemmisen att göra...
Juste! Hade en kompis över idag som är BM, hon kollade hur det såg ut där nere efter min molvärk och slemproppslossande. Domen vart öppet ca 1 cm, mjuk livmodertapp. Så det kan sätta igång any time eller efter BF... SUCK! säger jag! Men jag sitter här med molvärk just nu och hoppas liiiite iaf, även fast bebis enligt RUL fortfarande räknas som prematurt om det skulle komma nu...