Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Nä ingen fara om man inte har ont osv... Ring in o prata med dem igen... Om du är orolig osv

• Uddabus

Du kanske behöver bajsa helt enkelt...
    Jag har iaf sjukt ont när jag gör nr2 men det har med min ibs att göra...

• Uddabus

Mm förstår vad du menar... Var jobbigt som bara den med första så jag ammade högst två månader men med andra funkade det super i 6 månader... Började med ett tillägg på kvällen när han var tre veckor o höll det hela tiden... Det blev pappans matstund med bebis...

O vill såklart amma denna gången oxå

• Uddabus

Jag började med tillägg bör lilleman hade tillväxtperiod vid tre veckors ålder o ammade tre dygn rätt upp i ner... Då fick jag nog o gav ett mål ersättning på kvällen...

Varför har du panik för det?

• Uddabus

Alltså hur orkar man med alla dessa förkylningar o skit... Haft influensan o hostan o täthet i bröstet sitter kvar... Näsan är täppt o nu även ögoninflammation på det i bägge ögonen... När tar det slut???

Två veckor har jag varit sjuk nu...

• Uddabus

Min kusin kallar mig tjockt marocko när jag är gravid...men jag ger igen med att kalla honom mitt lilla mongo... Fast han är stor som ett hus...

Jag tycker att du går o tar bilder nu... Fota magen så du inte ångrar dig sen...

Skit i vad andra säger... O säger dem något ge igen med en motfråga eller att du säger visst är min mage fin...

Sluta låt andra trycka ner dig.. Du tycker ju att den Är vacker... Du väntar ju en liten skatt ju.. P

• Uddabus

Åh va skönt att höra... Nog för att jag är sjuk men sover typ jämt just nu...

• Uddabus

Ja gör det... Visa att det inte är acceptabelt att säga vad som helst...

O upp med bilder för jag vill iaf se... Ska nog lägga upp en på min mage oxå då :)

Svar på tråden Juni-barn