Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

När jag tänker på förlossning så kan jag mycket väl tänka mig att jag o sambon ryker ihop...

• Uddabus

Ja det är jobbigt med alla förkylningar... Hostar som en galenpanna fortfarande o lite svårt med andningen men det är mitt eget fel från början...

Har varit rökare i 20 år men nu är jag helt rökfri sen jag blev såhär sjuk...

Ja jag är hemsk som rökt under graviditet men är jävligt glad o stolt att jag är fri nu... För både min omgivning, bebis o min egen skull...

Nu ska väl skiten bara hostas ur lungorna men fan så jobbigt det är... Med andningen menar jag

• Uddabus

O ja jag har skämts o mått dåligt för att jag rökt såhär länge o att jag rökt med mina andra barn oxå men kan inte göra det ogjort...

Vet inte hur många gånger jag försökt sluta röka... Men denna gången har jag inte kunnat alls eftersom jag inte får luft... O det vill jag inte utsätta mig sj för en gång till...

Sen har jag fått stora barn på 4 kg st så det har inte påverkats... Men vem vet vad för skada jag kan ha gjort mina barn o även den lille i magen... Usch mår dåligt att tänka på det bara...

• Uddabus

Då hade du inte orkat med min 7 åring som är en plåga just nu... Som bara säger emot, tjafsar, skriker, snutig osv... Men tackar för maten osv... Ouppfostrad... Nä verkligen inte... Bara inne i en 6-7 års trots...

• Uddabus

Nä oftast handlar det om att barn som vågar trotsa är trygga med omgivning...

Eller har dem barnen diagnos kanske... Jobbigt med kompisar eller hemma så dem hävdar sig mot andra...

Min son kan uppföra sig men när farmor eller mormor tillåter allt så är det jobbigt när lilleman använder sig av hela registret när man är borta eller hemma oxå för den delen...

• Uddabus

Ja men jag passade på när jag tvättat undan en del... Har alltid mycket tvätt...

• Uddabus

Jag hade bytt läkare...

Hade inget problem med att säga till läkaren som var för jävlig att jag kände att hon inte tog mig på allvar...

Ja hon blev sur men det är bara att skita i...

Svar på tråden Juni-barn