Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Idag går jag in i vecka 7 och som ett brev på posten kom illamåendet så efter att stått lutad över toan så kändes allt bättre tills gubben gick förbi med kaffe och satte sig på altanen och tände en cigg! Lukten av kaffe och röklukten fick min mage att vända sig in och ut och toan blev min kompis igen

• JennieJ

Skruttens mamma! Jag känner av de oxå, har dok inget stödbälte men tror de hade varit skönt då de gör ont att gå. Även märkt att när jag sitter längre tid och gärna efter toabesök så värker benen och även har de hänt att båda fötterna somnat vilket inte är allt för skönt

• JennieJ

Gick in i vecka 7 idag och fattar inte hur problemen med detta redan kan börja. Sen är de snart 7 år sedan ja födde min sista så de är mycket som inte går ihop. Kan du rekommendera något ställe man kan köpa dom på?

• JennieJ

Tack liljan och loppan ska kolla upp detta på måndag redan. Finns ingen anledning ha ont i onödan

• JennieJ

Jag skänker alla er en tanke som har fått blödning å mf och jag hoppas verkligen att ni inom kort blir gravida igen och att ni får ett friskt barn!

• JennieJ

God morgon alla nyblivande mammor! Hoppas ni alla får en bra dag! Själv hade jag ganska ont igår eftermiddag å kväll i nedre delen av magen och ryggen då smärtan förflytta sig hela tiden så tror jag att de var tarmarna som var dom som egentligen bråka. Nu här på morgonen så känner jag mest mollandevärk värk och en brännade känsla i magsäcken. Hur mår ni andra?

• JennieJ

Mammaemma får önska dig lycka till idag och jag kan lova att jag hade haft svårt att fixa ditt jobb idag.

• JennieJ

Lycka till gullgrodan! Ska själv göra de på onsdag och är jätte nervös!

Svar på tråden Juni-barn