Inlägg från: Lucian Caesar |Visa alla inlägg
  • Lucian Caesar

Juni-barn

Uddabus jag läste på en app jag har att dem inte växer lika snabbt efter 40 veckor. Stod inga siffror men dem ökar inte lika fort i vikt som innan bf. 200 gr ökar dem väl i vikt varje vecka innan bf så då e det ju mindre efter bf.

• Lucian Caesar

84maria jag har oxå såna tjocka mjölkiga flytningar. Men vet inte om det kan vara slemmis el bara just flytningar. Jag har haft det ett tag nu, 6 dagar kvar till bf för mig.

• Lucian Caesar

Ligger och klockar värkar, dem håller i sig ca 1 till 1,5 minut och kommer med 2-3 min mellanrum. Ont gör dem men vet ju hur mycket ondare det kan göra så därför e det svårt att avgöra om det kan vara på g el inte. Fast har ju haft så här innan och då var det ju bara förvärkar eftersom det stannade av. Men förvärkar brukar lugna ner sig när man e uppe och rör på sig va? Kanske borde resa mig ur soffan och gå runt lite för att se hur det känns?

• Lucian Caesar

Får nog göra det om det inte blir bättre, är ju ändå tredje barnet och har ca 45 min resväg. Är så orolig bara att dem ska avfärda en helt och hållet så man känner sig dum att man ringde

• Lucian Caesar

Andra omgången jobbiga förvärkar idag, men den här gången gör dem ondare och man känner verkligen hur livmodern drar ihop sig

• Lucian Caesar

Och hur det trycker neråt.. Tagit Alvedon, ska avvakta och se om dem hjälper annars ringer jag nog in och rådfrågar proffsen

• Lucian Caesar

Grattis Elvis mamma!!

Ingen bebis här lillsnurr bara kroppen som luras som vanligt Hahaha
    Hade varit väldigt intressant att få veta om det hänt nåt där nere efter alla dessa förvärkar, ska till bm på tisdag igen men vet inte om jag kan med att fråga

Svar på tråden Juni-barn