Inlägg från: Lucian Caesar |Visa alla inlägg
  • Lucian Caesar

Juni-barn

Blev så osäker då jag fått för mig att andra åkt in för just vattniga flytningar och trott att det varit vattnet :-S tagit på mig en binda iallafall så får jag se men det rann ju några droppar längs med båda benen men inte några större mängder

• Lucian Caesar

Får väl hoppas då mina tidigare förlossningar har startat med värkar så e inte så haj på just vattnet kollade i trosskyddet nyss, var inte så blött men däremot fanns där lite blod så just nu avvaktar jag bara

• Lucian Caesar

Tack för svar det har kommit lite till så det blev blött i trosorna men det har det gjort i flera dagar några gånger om dagen och då har jag bara tänkt att det var vattniga flytningar, var just som det rann som jag tänkte att det kanske kanske kunde varit vatten men Tyvärr verkar det inte vara det

• Lucian Caesar

Missförstånd ringde dem förut men hon tyckte det lät som vattniga flytningar, det har fortsatt komma lite ibland men det blir ingen tyngd i bindan så som hon sa att det brukar bli om det e vattnet. Men om jag ville så skulle jag höra av mig igen under kvällen men hon tyckte iallafall inte att jag behövde komma in

• Lucian Caesar

Jag har haft en del vattniga flytningar den sista tiden men inte så mycket som idag. Nu känner jag ju att det kommer flera gånger i timmen typ iallafall när jag e uppe och rör på mig.

• Lucian Caesar

Stämmer det att vattnet luktar lite som
    Sperma?! Tycker mina extremt vattniga flytningar luktar lite så Kommer lika ofta och mycket som igår så nu börjar jag fundera igen på om det ändå kan vara vattnet. Har blött ner ett trosskydd och 2 pappersservetter som jag fick ta i brist på annat när jag var i stan
    Och om det nu är vatten måste förlossningen starta inom ett visst antal timmar då även om det bara sipprar el gäller det bara när det forsat ut?

• Lucian Caesar

Har värkar, men kanske bara e förvärkar igen. Gör ont och kommer ganska så ofta men fullt hanterbara så vågar inte hoppas på för mycket, bf+2 idag

• Lucian Caesar

Tack för svar jennchen, var nyss på toa innan jag läste detta och precis när jag ställde mig upp så rann det ju självklart ut. Synd jag inte hann läsa detta innan och vart redo med ett glas får testa efter nästa toabesök

• Lucian Caesar

Imorse kom lille Emilian till världen kl 07:50 3480 tung och 51 cm lång. Var en minst sagt dramatisk förlossning. Fick åka i ilfart in med ambulans då jag vaknade med blod precis överallt och när jag ställde mig upp så bara rann det ut mängder. Hann tänka mycket under färden in, har aldrig vart så orolig i hela mitt liv då jag inte visste hur han mådde el ens levde i vilket fall som helst så trodde läkarna att det var en VÄLDIGT kraftig teckenblödning och vi mår båda bra. Lite skakig och väldigt trött då jag bara sovit en timme sen igår morse zzzzz

Lycka till till alla er andra som fortfarande väntar

Svar på tråden Juni-barn